2012年5月30日 星期三

~~送客~~

睇完same day edit,我同主人即刻入新娘房,換最後一套衫。


正當我換好衫(老公已經出咗去喇),坐底轉妝轉頭之際,細妹好慌張咁入咗新娘房。
of cos有大鑊野發生啦。
舅父黑晒面咁質問細妹,我敬酒o個時一埋去就轉身走咗,問我咁做即係算點!?
言下之意,即係覺得我唔尊重佢囉。
然後仲要攞彩,要我換完衫出去即刻同舅父補影相,仲想我補斟茶俾佢,要我俾番d face佢。

我聽完之後,真係噴火咁興呀

過大禮和派帖時已經玩咗我鑊金,又要我媽咪同佢道歉+派帖,又威脅我成家都唔到。
好喇,卒之收咗張帖,但又話唔同呢個o個個坐,又話唔知嚟唔嚟到,跳晒草裙舞咁。
唉,我都算,真係唔想嚟,我唔勉強。o個一圍,我當蝕俾你。
到咗晚宴,舅父一家拖到8:30pm先出現,但又黑晒面口,媽咪同佢打招呼,佢都唔睬人。
真係咁唔想嚟,咪唔好嚟囉。
又唔係真心祝福我,依家仲想攞彩,算點呀!?
呢d就係你俾我的「尊重」嗎?
如果舅父你真係需要影相、斟茶,需要尊重,唔該你都尊重番我,早少少到,唔係咁樣你要乜我就要俾乜你。

我係新娘房,真係嬲到係咁爆粗!!! #$&^$**$*%*#&!

攪到我成日的開心,都係呢一下用晒!!!! >^< (仲攪到我破戒,氣!!)


冷靜之後,我只答應影相,斟茶,佢真係唔洗諗!!!
 (叫細妹同佢講,男家無補斟,所以女家都唔斟茶喇)

出到去,我就上台stand by,點知條友真係玩得太過癮>.<
係台下扭扭擰擰,又唔肯上台。頂!!!!
要我親自落台「請」你影相, 要攞威嘛~~~
得!! 我塊面石屎咁厚,呢d門面野,你要我咪做俾你囉。明眼人都知係佢低能啦。

影完呢張相,我真係連望佢都慳番。


好彩有一大班朋友,接二連三同我影吓相,心情又回復happy happy^^

影呀影呀影呀影呀~~~雖然好唔捨得,但終究要送客喇。



好多謝各界好友俾面出席!!!


兄弟姊妹都好落力歡送來賓。
今日辛苦晒你o地喇~~~


bye bye~~~~~~~
(真係講bye bye講到口水乾)


d friend可能知我口乾,送客都要灌一灌我同主人飲酒

一路飲真係好驚d紅酒會滴落條裙度>ww<


主人仲搶埋我杯酒,打孖上,一飲而盡!!!
(似乎任務完成,主人都唔怕俾人隊冧)



客又送埋,大日子正式完成!!!!
GOOD SHOW!!!

 


videoman問我o地有咩感想。我只識不停係度「YEAH~~」^^v
心情興奮,又好感恩!! (打勝仗乎!?)
最要多謝係主人呀~~~~錫啖你啦^3^

終於成功完成咗呢個大project,真係好興奮呀~~
雖然今日由朝踩到晚,理應超級疲倦,但個人仲好high,根本唔識累。


班損友驚我o地唔死,臨走時係門口整定紅酒陣等我同主人=.="

飲完呢幾杯酒之後,我o地就由天堂直墜地獄T^T


by笨豬小慧simple


相關閱讀:
出嫁的早上 - 女子組
出嫁的早上 - 男子組
玩新郎!!! (定玩兄弟呢??)
抱得美人歸
飲過女婿茶,靚過周秀娜
出門‧入門
飲過新抱茶,好快做嫲嫲
before the signature
感動的註冊
席前迎賓
爆笑進場,晚宴正式開始!!
敬酒‧亂作一團

6 則留言:

  1. 嘩, 紅酒陣~~~ 果然要保持"清醒"都好難~~~
    [版主回覆06/01/2012 10:01:55]都玩到咁後, 唔清醒都無所謂喇~~~不過之後真係好辛苦啊~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 真係要"中"前d先飲杯酒,臨尾先整污糟條裙就真係蝕!
    [版主回覆06/01/2012 13:57:57]我已經90度躹躬咁飲, 唔係實滴到
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 有時d所謂親戚真係好麻煩,我都有相似情況,不過唔係女家親戚,而係男家更加唔可以出聲呀!
    [版主回覆06/01/2012 13:54:45]呢d親戚, 過咗BD呢晚, 我連親戚都唔想同佢做, 無乜野大家以後都唔會見!!
    不過, 要睇你老公取向喇, 佢唔覺有問題, 你真係嬲都無用=.="
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 你已經做得好大方好大體了,可幸過咗呢一役,你可以真係同佢哋不相往來了~~臨尾VIDEOMAN又係要我哋講嘢,我都仲講咗一大段說話多謝大發,哈哈~~最後又係咀咀相同埋YEAH~~~
    [版主回覆06/06/2012 14:16:13]親戚唔算多, 仲要攪成咁.唉..........乜面子真係咁重要咩??我一出嚟做野, 塊面已經黐咗係地下任人踩, 只可以講, 老一輩的人, 好幸運, 可以做打工皇帝, 可能就係咁, 佢地覺得尊嚴比飯碗來得緊要, 亦可以為咗面子, 唔理親情, 唔理環境........
    拍last shot o個時, 我個人都wing wing地囉, 蹹過d比乜都唔記得了
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 嘩....紅酒陣, 真係想同你地博命喎!!
    [版主回覆06/11/2012 10:37:59]最後主人真係瓜了>.<
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  6. wa....果然係損友ar,紅酒陣....haha~
    我果晚無人敢玩我,我太惡la...haha
    [大肥人回覆06/20/2012 11:12:42]唔知ar.....我d 同事平時都會擺定紅酒陣....有時會追住個新人飲...but我就無ge~
    可能佢地知我唔飲得la....haha
    [版主回覆06/18/2012 17:21:49]估唔到有人惡過我!??? hahaha
    你d朋友錫住你jar
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除