2012年5月6日 星期日

席前迎賓

(終於寫到晚宴了...........)


行完禮即撇,無驚無險,5pm前就到酒樓喇~~~~~~~~~~




譽宴幫我準備的welcome board (多謝好友們幫我拍底留念啊)

拍拖嘅時候,都無諗過姓氏的問題,啱啱拍o個時大家仲係學生,邊諗到咁長遠喎,而且一直都係叫對方的英文名,又點會諗起個姓係點....
到印帖時先知,我同主人的姓夾埋係 咁 好 笑..........XD

所以,我地會係一個中和的婚禮!!! XXDD


去到酒樓,我就被MUA KaKa拉咗入新娘房換衫 (仲諗住著住件THE ONE,係酒樓影幾張相tim>.<)
主人、媽咪、奶奶、細妹、姑仔 都入晒新娘房換衫換妝。
原本準備咗另一間細房俾佢地用,但佢地唔想兩邊走(d衫放唔到係o個邊),大家都就地攪掂自己個樣。
唔好睇好似人多多,間房又唔算大,但又唔迫喎,奇^^


我換好衫前,兄弟姊妹已經幫我set好佈置了。



reception區
譽宴有晒基本佈置(枱布、裙腳等),兄弟姊姊只要拎簽名布、簽名筆出嚟,已經可以開壇。
我的DIY花花簽名筆真係正,裝飾和實用兼備(仲有mc win的筆筒啊~~~)


相簿油畫區
兄弟姊妹擺得d相簿好靚呀,仲自動波拎埋d花瓣嚟用,醒!!!



電梯大堂
放置咗我o地的Q版公仔foam board,怕大家影唔切合照,都有呢個foam board做spare。
隻公仔係我畫ga~~~~ (多謝姊妹G的幫忙啊~~~)



仲有台上的banner、門口的seating plan、每張枱的table no. card,都係姊妹G的出品,好好好靚呀~~~much much thx!
 

加埋譽宴原有的佈置,真係好好好match!!!


仲有每人1包的琼姐手造鳥結糖,100000 x like!



MUA KaKa好快手,我好快就換好晚裝+換埋妝頭,出來切蛋糕喇。



美心的蛋糕,好睇但唔太好食,士多啤梨好酸=3=


切蛋糕時,我禁不住大叫「終於可以切到落底喇~~~~」wakakaka
點知photop仲玩野,叫我同主人互餵食士多啤梨XD,酸到呢..............
幸好有杯甜過糖水的香檳balance番(我極之懷疑杯香檳係汽水溝出嚟,甜到唔似香檳)



切完蛋糕,我就要準備補斟茶。

因為男家親戚朝早無入大埔斟茶,所以plan咗席前補斟,亦一早提晒大家早少少到,有10pair人要斟,真係唔想拖慢晒,到時又影唔切相。
唉,最後,都有意外發生。
明明已經編好晒位,男家最大粒的嫲嫲亦都confirm呢個排位,點知開席前,就有d唔生性的親戚多多意見,要求重新排過晒d位!!!

於是,老爺就成日唔知去咗邊,唔係去咗reception改坐位,就係同d親戚密密傾。
我同主人企咗係台,想問吓老爺斟茶點做,都問唔到...............
奶奶亦忙住滿場飛,周圍影相,佢d親戚又係唔知斟唔斟好..........

結果,我同主人就係台上齋企,台下的親戚就你眼望我眼,要斟茶但又無人肯上嚟...............

企企吓都唔對路,waitress叫我地坐吓,我真係企到腳仔軟呀~~~~
無野做,唯有食吓野啦,譽宴d席前小食好好食,又多款,呢樣食d o個樣又食d,
朋友話我係為食新娘,連MUA KaKa都笑我,攪到佢要係咁幫我補唇膏=p

其實我係"本peer",斟茶d野,留番主人同老爺兩父子傾掂算了,我真係好唔想理。(亦唔到我理啦)

finally,都有d男家親戚斟到茶。

最重要,就係斟到茶俾嫲嫲!!
睇番d相,嫲嫲笑得好開心呀~~~我諗呢杯孫新抱茶應該好甜好甜=)
(多謝Derek影到呢個sweet moment)



7pm起,賓客開始多,我同主人都要做佈景板,密密係台上同人影合照,都無咩時間再care斟茶的問題。
而且見到好多朋友嚟咗,真係令人又開心又感恩。(大家都好聽話,早d到同我o地影相)

反而係d親戚唔生性!!
男家遲遲都未齊人,拖到8pm先影到家族大合照!! (所以無時間再影每個family的合照了)
女家都唔見得好,反咗面的舅父,等到8:15pm,我要入去換衫都未蒲頭,真係想收鬼咗佢張枱,留番自己食!! (最後佢8:30pm到咗....唉)

好彩多得MC廸幫手,見時間唔剩多少,提我地有d咩人要影大合照。
當時的我同主人已經頭暈腦脤,真係好需要人幫我地organize一下。
我o地見台下有咩friend齊人,就叫MC call咪,快快手影得幾多得幾多。


影影影影影到8:15pm,影唔晒都算,因為我要入新娘房換婚紗,準備開席match-in。



by笨豬小慧simple


相關閱讀:
出嫁的早上 - 女子組
出嫁的早上 - 男子組
玩新郎!!! (定玩兄弟呢??)
抱得美人歸
飲過女婿茶,靚過周秀娜
出門‧入門
飲過新抱茶,好快做嫲嫲
before the signature
感動的註冊









6 則留言:

  1. 咁你訂咗幾多磅美心呀?士多啤梨酸係襯番主人個姓o麻,wakakakakaka
    [版主回覆05/08/2012 10:11:15]好似係5磅, 唔洗$1000, 抵呀~~~但我唔要d士多啤梨夾主人個姓囉, 酸死人...
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我好中意你張tiffany blue 的table card 呀~
    好靚呀~
    [版主回覆10/02/2013 00:25:41]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆05/08/2012 10:15:44]全靠姊妹G的design和製作jar~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 真係好怕斟茶環節拖慢晒成個rundown囉,我見過有d 親戚係三催四請都唔肯上台果隻,瀲死!!

    btw, table card & Q版foam board 都靚呀,個膚色對比好似呀,哈哈
    [版主回覆05/09/2012 12:11:46]唉, 呢d位真係好忟ga, 最怕到時無斟到茶又有閒話, 話我地d後生唔尊重唔識禮數o個d, 又唔諗吓自己又唔合作一下, 真係玩死人(我好彩無咩閒話啦)
    其實影家族大合照時都好x煩, 某某親戚明明係高輩份, 排好晒凳又唔肯坐, 但後排已經迫到無位企, 擾攘咗好耐佢先肯坐, 全村人就係等佢一個影相, o個吓真係好想KO佢呀~~~咪晒我時間啦!!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 你既decoration又真係襯返晒個場喎,good~ :D
    [版主回覆10/02/2013 00:25:30]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆05/09/2012 12:18:09]考慮咗好耐tiffany blue同lilac襯唔襯, 出到嚟好match! 真係好開心呀
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 實不相暪, 我下年大日子都係呢擺, 哈哈, 見到你呢篇文真係放心晒
    [版主回覆06/05/2012 16:12:36]恭喜晒啊~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  6. 嘩.....原來有帶埋B女去架?!......
    個cake唔好食唔緊要啦......
    最緊要夠靚嘛......

    by G
    [版主回覆06/18/2012 17:37:57]如果有位, 我又有時間車衫, 我想整個B女婚紗fashion show tim ga
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除