2012年5月1日 星期二

Vendor Review婚後商戶評分 - (證婚) 拉斐特Lafayette Wedding

攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。
(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)


原本book咗係酒樓樓上的奇妙姻典證婚,點知好黑,奇妙姻典突然執笠!! 好彩,拉斐特肯無條件接收我o地班苦主,真係好多謝佢地ga~

4月知道奇妙姻典執咗,真係好徬徨,清盤記者會當日我o地仲要唔係香港(去咗麗江影pre-wedding),d手尾點點點真係唔sure。錢就當然拎唔番,我o地當丟咗落喊水海囉,但結婚一定要簽紙,而且BD係大旺日,深知呢個時候先搵律師都唔易,所以都唔得閒傷心,只想快快脆搵到律師,嗱嗱聲攪掂證婚呢part。

4月尾時,峰迴路轉,新開張的拉斐特,宣佈無條件接收奇妙姻典的苦主,當時真係覺得佢o地似天使下凡,救咗我o地呢班迷途小羔羊。

有朋友問我,新開無人用過喎,怕唔怕呀?
但我o地都唔理得咁多,有番個證婚場地,又唔洗再俾一舊錢,夫復可求!?

最後,事實證明我o地的選擇係無錯!!


首先,拉斐特的環境幾靚先啦~~


大堂lobby夠晒大,裝修又夠grand。

BD當日呢度企咗50幾人,都未算大迫jar~,仲有位影吓相tim。



拉斐特安排咗Hall 1作為我o地的證婚禮堂。

裝修好靚,亦係我o地想要的"假教堂"設計

呢度有晒佈置,我o地真係咩都唔洗攪,又慳番筆。(最鐘意張lace枱,好靚呀~~)
又提供晒羽毛筆、介指枕、MC、典禮歌曲、誓詞貓紙,我真係帶個人去就行得禮,呢點非常good!

只係場地唔算大,只能夠容納50人(座位),最後來賓超出我o地的預算,有d賓客要企tim(仲要差d連企位都唔夠),真係唔好意思。
亦因為場地唔大,match-in條路好短 (有好有唔好啦,唔怕花仔花女行到中途扭計喊,只係美好時刻快d完je)

另一個場地優點係,3個hall就有3個新娘房。
BD當日拉斐特好爆,同一時段有2個Hall都有證婚,但我唔洗同另一位新娘share lobby和新娘房,呢方面其他證婚公司都做唔到。



其次,服務真係超級好!!
即使我o地無俾錢,拉斐特都follow得好好。
會定時contact你,主動約我o地攪擬結婚通知書、rehersal等,完全唔洗我地操心。
我有咩問題,打俾佢o地,職員都好有耐性解答。
rehersal的時候,仲教咗好多行禮知識,每一個step都有講,唔係hea做ga。

BD當日,佢o地要證婚的新人係一pair一pair接住落(我見到門口的time table排到密晒)
所以佢地都預先準備咗職員係樓下做分流,又用walky-talky做即時溝通,所以無人流大塞車,A新人同B新人的賓客爭位企的問題。

證婚的時候,又有MC和王律師guide住成個流程,典禮真係超順利完成!!! 仲有大把時間影相,加上MC會call人上台影相,唔浪費一分一秒,最後所有來賓都能夠影到合照。



選擇係呢度證婚,真係明智的決定!!

只欠lobby無得擺reception和專用停車場,有埋就perfect 喇~~~(所以環境評分扣咗半分)



(5為滿分)
環境:
服務:
價錢:

總分:



by笨豬小慧simple


相關閱讀:
拉斐特接收奇妙姻典苦主
證婚 - confirm轉場拉斐特Lafayette Wedding
證婚 - 拉斐特Hall 1實景
擬結婚通知書
行禮Rehersal

2 則留言:

  1. 佢哋無條件接收苦,仲keep住good service,真係好好,希望佢哋可以keep住個service standard!! (仲有,我等你update big day架~ )
    [版主回覆05/03/2012 10:44:48]有heart的證婚公司真係買少見少, 我都希望佢地keep到good service啦~~~(最緊要唔好無lala執咗)
    多謝你收到我的大日子回顧, haha, 努力緊執相
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我當日註冊2011.11.20 都好多朋友親友來~~可能地點方便,直頭係MTR出口~我們都好like ar!~

    [版主回覆10/02/2013 00:25:57]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆05/08/2012 10:43:51]拉斐特交通真係幾方便ga, 巴士MTR都到
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除