2012年5月25日 星期五

敬酒‧亂作一團

食咗件乳豬,我就要仆入新娘房,換敬酒的紅色晚裝。(你話做新娘enjoy!? 其實好慘ga,俾咗錢又無份食,仲要餓住個肚)

媽媽s都陸續入房換第2件晚裝。


我換完衫出到嚟,已經食到翅了,餓到饑腸滾滾的我,唔理個咀會花,快快手扒咗2碗翅,正=q
(達成我的目標之一,換衫轉妝要快,我要食到個翅!!!)

翅食完,開始敬酒喇喂!!

我o地都準備好俾人灌酒咖喇!! 放馬過嚟啦!!!
(話個唔算秘密的秘密俾大家知,我o地手上呢杯係"假"的VSOP,可樂溝雪碧嚟咋,d色溝得幾似ga)



飲杯~~~~


飲杯~~~飲杯~~~飲杯~~~飲杯~~~

當時真係high爆,都唔記得咩係儀態喇,起勢咁大叫大嚷,所以大部分相我都係擘大晒個口,hahaha


睇番d相,敬酒時真係好混亂。
大家都好熱情(有個唔識的阿婆仲無啦啦攬實我),圍圍的賓客都起晒身同我o地碰杯,有時埋到枱,要搵位zip埋枱邊,都有d困難。
譽宴的waitress姊姊又好心急,敬完一圍就拉住我行開,試過幾次我到另一圍,主人仲敬緊之前o個圍。
長輩s更加唔洗講,愈行愈後,敬敬吓酒,已經由前面退咗去後面=.="


幸好,我條人龍夠晒長,先無行到斷晒jar~~
(老爺做咩敬酒敬到伸晒脷呢!??)




敬咗一半,都無人灌過我o地飲酒,仲諗住大家咁留手!??唔通因為星期日,第二日要番工,唔想飲咁多!?

但敬到呢圍損友,我o地就知我o地開心得太早。



未埋到枱,已經係遠處見到呢個「紅酒陣」
班死野已經斟定幾杯"孝敬"我o地。




我o地一埋到枱,班損友即刻搶走主人手上杯假VSOP
我見勢色唔對,已經向後縮(無食野,我怕真係一杯瓜掉)
兄弟團都好識做,即刻衝上嚟,接晒d酒!!!



全靠班兄弟團攔途截酒,我和主人先可全身而退 =p
(睇吓主人甩難後,o個樣笑得幾得戚XD)


之後都平平安安,熱熱鬧鬧咁敬埋餘吓圍數的敬酒,直到..................

尾三呢圍,就係反咗面的舅父一家大小坐的一圍。
見到佢o地黑晒口面的樣,真係好唔開胃。(咁唔想咪唔好嚟囉>^<)
而且,我唔想佢見到媽咪,或者媽咪見到佢o地,有咩激烈反應(例如即時係度大吵一鑊啦.....我覺得佢o地做得出咖)就唔好啦=.="
於是,我埋到枱邊,叫咗聲「飲杯」,就轉身走!!!
無眼睇佢o地。
人龍的其他人都好醒,見我走,佢o地連「飲杯」都唔講,跟埋我走(大家又會知我諗乜嘅!?)

敬埋兩圍紅枱,快快手就攪掂敬酒喇~~~


正當我心裡數算,快d換衫,快d出嚟補影相。
photop力勸我同主人留步,睇埋same day edit先。




3 則留言:

  1. 你d兄弟姊妹真係夠義氣~~ 保持清醒好緊要, 仲有下文嘛~~
    [版主回覆05/26/2012 23:57:54]呢下清醒唔維持得耐呢.......
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 敬酒呢part確實係最混亂但又係最high既時候,最緊要都係有人力撐攔途截酒,哈哈
    [版主回覆05/28/2012 11:25:23]我條紅色晚裝有拖尾, d路又窄, 所以行得好輪盡吓, 不過都唔理, yo咗先算, hahaha
    如果你多朋友飲, 真係要組一隊頂酒團, 否則未到送客已經瓜咗囉
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 我睇番d 相,我敬酒時個樣爆惡...haha
    [大肥人回覆06/20/2012 11:10:16]其實我唔笑個樣就好似黑面咁架la....wahahaaaa
    同埋我由朝早已經大叫就快放監.....haha.....
    所以去到敬酒我已經好心急想快d 敬完....快d 放監~
    [版主回覆06/18/2012 17:40:45]Y???

    回覆刪除