2010年7月2日 星期五

分享我的女生小秘密(內有面紅紅照片)

女人有四寶:護膚品、化妝品、內衣褲、衛生巾。後兩者更貼身得像姊妹們的第2層皮膚,所以要細心選擇呀。



講真,我家的巾巾多數由阿媽代購,邊隻做緊特價佢就買邊隻,而我又樂得不用親身去購買的尷尬,所以對巾巾真的沒什麼要求(也不能要求喇)

不過,試用完Laurier樂而雅F系列之後,令我醒覺「買巾巾都要揀過喎」。






究竟Laurier樂而雅F有咩特別,令我一試愛上




就係呢個特製的凹凸棉層,吸濕力強,令私處保持乾爽舒適。




試用時正值炎炎夏日,已經熱到發忟憎,如果私處仲要焗到唔舒服,真係好辛苦





Laurier樂而雅F家族成員大檢閱




今次試用的就是中間那款 - 22.5cm日用

連護墊也有,真的很貼心啊~~(因為我常用的,所以也要講究quality)





選擇最適合你需要的巾巾




唔同流量的日子就用唔同長度和吸濕力的巾巾,就可以做到舒適又唔浪費!!





巾巾PK大賽:Laurier樂而雅F vs K牌



(上)K牌:媽媽最近常買的牌子
(下)挑戰者 - Laurier樂而雅F



大家都是一撕開就可取出直接使用的方便設計,平手。
(唔鐘意中間多塊紙個d,用起上0黎好"倫盡")



長度比拼:K牌 - 23cm;Laurier樂而雅F - 22.5cm。K牌贏少少啦。



Laurier樂而雅F:不但有特製的凹凸棉層,尾位更有防漏車線,中間又有集中吸力的壓紋。勝!!
K牌:只是普通的小孔棉層,而且沒有防漏車線和集中吸力的壓紋。



Laurier樂而雅F比K牌厚,呢次K牌勝!!



大膽來個防漏測試!!!







大家都完全吸晒藍色液體,但細看就有分別!!



K牌:藍色液體滲漏到側翼,摸上去網面是濕漉漉的,用手指按下去更有水珠跑出來
Laurier樂而雅F:藍色液體被集中吸力的壓紋固定位置,沒有滲漏到側翼,摸上去棉層很乾爽,用手指按下去沒有水珠跑出來,証明水份真真正正被完成吸收了。勝!!



PK賽總結:



Laurier 樂而雅F

K

開封包裝

ü

ü

長度

22.5cm

23cmü

厚度

較厚

較薄ü

網層

凹凸+中間壓紋+尾位車線ü

普通小孔+無車線

吸濕力

ü



防漏力

ü



乾爽度

ü



總結

!!








我的小小試用感:

初時收到Laurier樂而雅F的巾巾試用真的很surprise,用過後又怕醜,唔知點樣po文來解釋它的好用(沒可能將用過的巾巾po出來吧)。幸好看過blogger草莓的試用文,才知道可以嗽口水來做測試,多謝你的示範呀~~~

最驚喜是,Laurier樂而雅F雖然比較厚,卻比薄的巾巾更輕盈舒服,一點焗促感都沒有!! 當然如果再薄一些更好啦,因為夏天穿薄衫,很易「現形」嘛。



你的巾巾轉咗用佢未?



著數時間:




Laurier樂而雅F誠意送出10,000份試用!! 如果你都想體驗一下Laurier樂而雅F的good feeling,就快快上網登記喇。

網址係呢度:http://web.kao.com/hk/f/promo/index.html





多謝唔怕醜收看的你,希望你幫怕醜的我推一下啦















沒有留言:

張貼留言