2010年7月15日 星期四

Maybelline和我的美麗聚會

前日參加了Maybelline the 1st Beauty Blogger Gathering,有幸獲HKCOSME.COM的邀請,真係受寵若驚。很久沒有參加類似的blogger活動,我有少少緊張咧



準時7pm到達,工作人員已經stand by了。

轉咗用G.E.M.做代言人,佢同阿sa個feel真係好唔同,young、energetic、fresh!!



人未到齊,趁有時間周圍八吓



專門店真係專門店,一大排貨架的Maybelline妝品,比屈記萬O更齊全。



close up今次的重點妝品。右下角0既係新出的有色潤唇膏,包裝好可愛呀~



早前新出的礦物粉餅,一直都有興趣試,今日緊係玩番夠本啦。
試了中間個格P01色,帶粉紅的肉色。試上手個下真係好有驚喜,粉質幼滑,coverage夠,又唔覺乾(手紋唔走出0黎),只是$89,好surprise呀~~



點少得自拍照(到此一遊)



仲有點心飲品供應,真係招呼周到





玩完一輪,活動正式開始!!!



Maybelline的歷史簡介:

源自一個愛情故事 - 科學家Mr. Williams因為想幫妹妹Mabel結識心儀對象,利用凡士林+炭粉,造出黑色漿糊俾妹妹塗在睫毛上,結果靚咗的Mabel成功抱得俊男歸!! 我都想有個對自己咁好的哥哥,真係好浪漫呀~~~

1915年,Mr. Williams成功研發第一支睫毛液,並成立公司,名為Maybelline,意思是妹妹Mabel+凡士林的line字尾。2年後,睫毛液正式發售喇。

1960年代,發明了防水睫毛液,當時震驚全球,女明星做出水芙蓉都唔怕變熊貓了。

2010年的今天,每1秒賣出2支睫毛液,係全球90個城市售賣超過200種化妝品!!!

唔講唔知,Maybelline原來有95年歷史,仲大過我阿婆。



2010春夏化妝潮流:

No-Makeup Makeup - 意即有等於無的彩妝,但有別於早前流行的nude妝,no-makeup彩妝著重表現肌膚的健康和光澤,用不同的光影底妝凸出面部輪廓。Maybelline新出的礦物底妝系列就0岩晒。



All American Simplicity - 利用眼線畫出simple smoky eyes,再加上健康色澤的胭脂,塑造如gossip girls一樣的跳脫美感。



PR小姐誠意推介Maybelline新出的眼線筆,幼滑容易畫出顏色,筆頭細小易畫出幼線,未乾之前blend開仲可以做埋眼影tim。我仲試埋未上架的閃黑色呀~~~



大家都好留心上堂喎



即場購物有8折優惠,於是又唔小心放低咗d銀兩,仲買到join埋member+參加大抽獎


抽到d乜? 你睇埋落去就知ga la







回到家就係一大袋禮物+戰利品



Maybelline送俾Blogger的禮物 - 眼線膏、礦物BB cream、MAGNUM睫毛液,全部都係皇牌產品



出血位 - 上倉咁買咗4支眼唇卸妝液。好好用,已經KO了3支。



member迎新禮物card holder,而我抽到我獎品就係---------唇膏(#226係咩色呢?)



好開心咁過咗一個放工後的晚上,仲同PR小姐傾咗好多野,獲益良多。







最後送上我同Chloe的合照。



多謝收看,不要做CD-ROM,記得留意和推薦



預告:

下回我會出一個綜合試用文,出動我家所有的Maybelline妝品,大家要多多支持呀~~~



Maybelline website:http://www.maybellinehk.com/

Maybelline facebook:http://www.facebook.com/pages/Maybelline-New-York-Hong-Kong-Official-Fan-Page/310707314303

















沒有留言:

張貼留言