2010年7月11日 星期日

尋找100分的女孩

尋晚臨訓前問了主人一個問題:


「我係你心目中有幾靚呢?100分滿分的話,你會俾幾多分?」


 


主人只係諗咗1分鐘,就答:「80分。」


唔甘心的小慧再問:「咁點先可以有100分?」


主人:「除咗個樣要OK之外,都有d身材啦,性格要好,有樣無品唔得。」


小豬慧:「我無乜身材……


主人:「仲要識做家頭細務,識煮飯。唔好咁蠢。少d發脾氣囉。」


小豬慧:「我已經好少發脾氣啦~~同埋我唔蠢ga!!」


 


 


聽完主人的100分女孩的標準,真係無咩女仔可以做到咁十全十美,似乎80分都唔算好差je不過再多d就仲好啦


 


咁我又算唔算主人的perfect match呢??


有人講過,一對couple要係perfect match才算完美............................但我未聽過主人同我講,我係佢的perfect match喎。咁個位perfect match,又有冇100分呢?


 


by笨豬小慧


3 則留言:

  1. 小笨朱,世上係唔會好完全的perfect match,只有nearly perfect match,就如人每天在變,聽日唔知今日事一樣。再者,愈係認為係perfect match,就會對對方有不實或超越一般o既expectation,lee dee expectation就會成為日後互生不滿的伏線。只有仍有進步空間及仍有期望空間的80分,才是真正適合大家的perfect match。要知道大家仍有不知道及不完全明確的地方,才會是彼此繼續探知及愛護對方的導引。
    by 醒目主人

    回覆刪除
  2.         :) 很坦率可愛的小慧哦~!! 一路看你這篇blog 一直在會心微笑呢~ 你真是說出了我們女子的心聲!        因為在意另一半, 所以無時無刻都想成為他心中那100 分的女孩~ 也因為這份在乎, 你才會不斷關心他的需要再去調整配合, 爭取成為"他" 專屬的"the one"! 兩個人的相處不就建基於此嗎?       在只因眼中, 小慧的坦誠可愛和sum ho 成熟幽默真的很match 哦~! 再看到sum ho 樓上這篇窩心的回覆, 完全感受到你們之間的包容和幸福 :)       其實, 能夠牽手共渡這麼多年, 彼此間共同擁有的回憶和片段早就不是旁人所能比擬~ 好好珍惜, 祝福您們每天都這樣開心甜蜜~ by 只因
    [版主回覆10/02/2013 02:00:46]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  3. oh...so sweet~  blogger小慧, don't think too much la! your honey loves you very much! enjoy the present moment~
    路人
    (p.s.我都明年結婚啊~ 10月15日, 祝你一切順利~)

    回覆刪除