2010年7月13日 星期二

油眼人の防油眼妝秘技

我是一個油眼人,眼妝不到半天就給我的眼皮油脂溶掉了,再加上內雙眼皮,溶掉的眼妝就因為眼皮一眨一眨時,推在眼摺位變成另一條「眼線」,好樣衰呀



最近發現了一個上妝方法,眼影積線問題完全消失了,我已經連續試了一個月,天天化妝,10小時沒補妝都唔溶,誠意推介俾各位油眼的sis。



用具:

其實都好簡單,只需要 碎粉、粉餅、eye gel



步驟:


揸完base之後,全面掃上碎粉,眼皮記得掃多一次。
我用Clinique的loose powder,控油又唔會攪到乾紋現形,又唔會變小白臉。之前已經介紹過喇。
(舊文看此:http://hk.myblog.yahoo.com/simple1914/article?mid=866)



之後眼皮再補一補粉餅,等d粉再索一索d眼油。

最近用緊雪肌精supreme粉底的sample,控油真係一流,但全面用就有d乾,所以用0黎吸眼油就0岩晒。你睇吓用到見晒底就知我幾鐘意佢。



剛剛上完碎粉+粉餅,眼皮的油光無晒。



最後用手指印上eye gel,等之後上的眼影粉可以上色d,last得耐d。

我用緊Jill Stuart的eye jelly,係TZ分裝團時入手的,豆腐一樣咁幼滑,雖然唔夠顯色但勝在夠閃,眼妝打底一流。


完成圖:


以上3個process算係眼妝打底啦。

之後照正常程序上眼影、畫眼線、掃mascara,眼妝就攪掂喇。





外出 10小時+0補妝 後:

開眼睇無咩驚喜,正常眼一隻。



合埋眼你就見到真章!! 眼影無甩色無溶無積線,閃粉仲好安全咁留係眼皮上,條眼線仲清晰可見!!!(其實T字位已經出晒油)





預告:

做咗油眼人廿幾年,買買埋埋唔少「防油」眼妝產品,想知就推一推啦~~~有你的支持我先有動力出文。



再一次,多謝收看







1 則留言:

  1. Good 喎~! 我都係一耐咗就會眼影變眼線架喇 多謝分享呀 (我都有雪肌精supreme粉底sample,唔記得買咩雜誌送嘅,但係咁耐都未用過 )
    [版主回覆07/16/2010 13:47:00]我都係買雜誌送ga, 好似係F&B

    回覆刪除