2010年7月27日 星期二

長駐冷氣房,都可以做個水潤潤美女 - StriVectin

夏日炎炎,最嘆緊係留係開行冷氣的地方啦。有冇數過自己一日有幾多小時係冷氣房呢?公司、課室、巴士港鐵、睡房、週末shopping的商場..............閒閒地都10幾20個鐘bor。

嘆冷氣係爽,不過就會抽乾你皮膚的水份,乾燥>>>>>皺皮,oh no!!

點先可以嘆住冷氣又唔怕皮膚乾爭爭?我用佢:



StriVectin激活注水面霜



StriVectin是一間專出抗皺產品的美國公司,熱賣產品就是抗皺護膚霜,出名對付妊娠紋一流,所以我對激活注水面霜的抗皺效果毫不懷疑。但是主打保濕的產品係StriVectin第一次推出,就真係要試一試佢喇。





主要成份特效水潤結合因子 Water-Binding Osmolytes,為肌膚注入大量水份同時特具長效鎖水功能,此外還蘊含寡胜肽Oligopeptides,有助刺激膠原蛋白和彈性纖維自然生長,更有效鞏固真皮層細胞密度令肌膚變得健康。



牙膏狀的包裝,瓶口卻是泵裝,我buy,易控制分量又衛生。




唧出來是白色的膏,有少少杰身。沒香味。




使用方法:

1. 潔面後,搽完爽膚水和精華素(如需),再搽激活注水面霜
2. 可以早晚使用。
3. 每次按泵咀2下的分量,就夠搽勻全面
4. 輕輕力推開,待激活注水面霜自然吸收,需時約2~3分鐘,視乎皮膚的乾燥程度,愈乾吸收得愈快





輕輕力已經可以完全推開,BA小姐話激活注水面霜唔似一般面霜咁狂打圈就會快D吸收,反面推開後由得佢自然吸收就最好。剛剛推開仲有少少笠同唔勻循,3分鐘後已經完全吸收晒。有搽個半邊手睇得出平滑咗,摸上手feel到水潤潤呢




齋講唔實際,睇數字就呃唔到人!!

使用前和使用後,我都有去StriVectin的門市做skin test,估唔到只係用咗短短的3日,皮膚已經有改善。


BEFORE - 水、油、彈性都係負數
搽咗10分鐘後 - 水、彈性升番晒,油直情升到滿分!!
用咗3日+吹咗成日冷氣後 - 水、彈性仲keep到正數,油仲無跌到tim




我的小小感想

唔笠、吸收快、保水仲識得鎖水、乾紋走晒、上妝都易咗,一句講晒:「我有少少鐘意咗佢呀!」如果可以搽埋眼就更perfect。
晚上我會搽厚少少,當佢係sleeping mask咁用,嘆住冷氣訓成晚,塊面終於無乾到出油喇!!
記住吸收晒之後先好搽防曬呀,否則會起"擦膠碎"。變咗peeling gel就晒野啦。


攪到我對StriVectin的eye cream好有興趣tim,救救我眼肚的幼紋都好啦,不過要$680一支(38ml),我會失血過多的................





最後送上StriVectin的全家福,粉紅色banner個支「牙膚」就係妊娠紋神仙膏 - 抗皺護膚霜,如果將來要生仔,真係要整番支。




多謝收看敬希留言和推推,多謝支持。



StriVectin website:http://www.strivectin.com/








沒有留言:

張貼留言