2010年7月21日 星期三

Dr Renew真係幫我夢相成真!!

等咗成個星期,終於約到Dr. Renew試做纖體treatment。因為我住新界,又係九龍返工,Dr. Renew的聯絡人員主動提議轉我去佐敦分店做treatment,唔洗我特登過海去銅鑼灣總店,真係好貼心的服務呀~~~



放工立即飛車過去,準時7pm到達。



一入門口就見到大大張代言人Yumi的poster,仲有佢做facial的video。receiption的小姐帶我地入房填一填個人資料同問卷。



份表真係好詳細



你睇吓我填得幾認真



之後就由美容師Jenny帶我入房,今日會由佢幫我做treatment。


房間整齊乾淨,拉晒窗簾,好夠privacy



原本我打算做收肚腩的treatment,但經Jenny的檢查,佢認為我的肚仔都算結實,無咩脂肪,做咗會無咩效果,反而大脾就有舊脂肪,佢提意做纖大腿的treatment,效果會理想好多。我當然聽佢的專業意見啦。



有相為證,真係有舊肥肉唧咗出0黎,仲有d橙皮紋tim。
其實一路都知自己有對肥大脾,只係著衫遮到,咪唔理佢囉。今次都係個好機會纖一纖佢




傾完做邊個部位,Jenny就帶咗我去磅重和測脂肪。


最近努力忍口唔食下午茶,似乎有d成效喎,脂肪比率跌番去16.6%喇,仲輕咗1kg!!yeah



正式做纖大脾treatment之前,Jenny俾咗件衫我換


一件白色絲襪料的夾乸衣,著咗個樣真係好攪笑



show條腿俾大家睇吓啦,上身就請自行想像囉



之後Jenny帶我去纖形專用房,開始我的瘦脾之旅

Jenny一邊做一邊解釋佢今次用的儀器,主要用一個吸盤,啜住D肉,當Jenny推部機時,就有好似做運動的作用,推的手勢都好特別,係由下向上推,咁做係幫我firm番大腿的shape。部機會一路發射紫色的光,用來幫我消脂。部機仲可以幫我通淋巴tim,去一去我的水腫。估唔到一部機,就做到3樣功能:消脂、修形、通淋巴,犀利

一隻腳要碌10分鐘,初初唔係好慣,又痕又痛痛地。Jenny話我的淋巴塞得好犀利,所以會有d痛的感覺。不過耐咗就慢慢適應了。



剛剛做完左邊大腿內側影的,明顯見到內胯的肉收緊咗



到做晒成隻左邊燒鵝脾,好明顯見到左邊幼咗,個shape番晒0黎,摸落去d肉真係實咗



做完個大脾有少少紅,都正常0既,又啜又碌咁。



睇睇個成績先

右邊大脾減咗半吋,只係做咗一次就有成績,好surprise!!


BEFORE(左) & AFTER(右)的數字表



做完之後就出番去房度唞一唞,仲同另一位靚女店員吹咗陣水(大家講淘寶講到好high),簽番收條就走得喇,一D都無sell過我

靚女店員提醒我做完纖體機要2hrs後才可以食野,如果唔係仲吸收多咗,減唔到仲變咗增肥。8pm走的我,要捱到10pm才可以食dinner~~~~~~~~好肚餓都要忍!!!

成個纖體過程我都好開心,店員個個都好nice,嘻嘻哈哈咁就完成了。



今早起身仲feel到個大脾係firm0既,只係有少少做完劇烈運動的酸軟感覺。


如果唔太貴做一次,我都想join plan ga。(可惜我是貧窮子)





最後要多謝Ztyle和Dr Renew抽中我參加今次「夢想成真大行動」,無諗過,燒鵝脾都可以變天鵝脾。



打完收工,好長的一篇,多謝收看啊~~~













沒有留言:

張貼留言