2010年7月8日 星期四

證婚 - 酒樓? 會所? 邊個好呢?

成個婚禮除咗晚上的酒宴,另一個重要流程就係證婚


以前就只可以去婚姻註冊處或教堂行禮,自從有了婚姻監禮人之後,證婚真係多咗好多選擇。


初頭攪結婚時,諗住搵律師去酒樓簽字,既方便又快捷;但後來諗諗吓,又考慮一班去唔到飲又想見證我地喜事的朋友,覺得另搵地方簽字可能都唔錯。嗯,真係好難決定揀邊樣呢




律師去酒樓證婚


優:- 新人和賓客唔洗兩邊走,方便省時。
  - 中段時間,一對新人可以休息一下,甚至趁空檔影吓相
  - 自由時間,可以隨時配合rundown需求,鐘意幾時簽字都ok!
  - 平均$3000就攪掂,平靚正之選


缺:- 0黎唔到飲=睇唔到證婚,對一班想見證我倆喜事又0黎唔到飲的朋友唔方便
  - 如果律師之前有另一單證婚,會有遲到風險
  - 晚宴前證婚會將開席時間拖後,可能會食到好夜先散席





 

大埔海濱公園證婚


優:- 呢個係我地初期拍拖成日去的地方,係呢度證婚有種特別意義
  - 我地同大部分親戚朋友都係大埔人,揀呢度都方便呀


缺:- 唔係住大埔的朋友可能唔識0黎
  - 要花錢找decoration和after lounge的公司
  - 戶外,落雨都幾麻煩
  - 可能要租旅遊巴接載賓客去酒樓
  - 康民署管,自己/律師向政府申請,花時間囉


http://www.lcsd.gov.hk/wedding/b5/tpwp.php






XXX證婚場地
(如伊甸園、奇妙姻典等等)


優:- 唔係基督徒的我地,都可以一嚐行教堂的滋味
  - 場地多數係市區,賓客觀完禮可以四圍行吓街,新人又唔洗飛車趕去酒樓
  - 場地已經有晒佈置


缺:- 收費都幾貴
  - 旺日的行禮都幾密,所以唔容許遲到遲走
  - 小食飲品有人數上限,場地空間也有限,要小心控制賓客數目





同主人商量之後,佢反問我,如果唔係所有觀禮的賓客都請去酒樓飲宴,好似幾尷尬。又好似幾有道理,但我又數到好多0黎唔到飲但又想觀禮的friend喎,究竟點揀好呢??




by笨豬小慧


3 則留言:

  1. 如果酒樓證婚係早d, 唔係開席先. 咁想睇你地行禮既朋友仔可以睇完就走. 通常酒樓三,四點應該交到場. 跟住d 朋友仔可以行下街, 聚下舊再開餐. 你地又唔駛周圍走. 不過我對大埔海濱公園有情意結, 如果我結婚時已經open o係o固度註冊我會選擇大埔海濱公園. 好似有教堂唔係基督徒都可以行禮, 聽講幾靚tim
    [版主回覆07/12/2010 14:26:00]暫時我地傾向係酒樓註冊, 出門到去酒樓的中段時間, 可以去一去海濱影相囉。
    酒樓幾點交到場我要問真d, 新人去到酒樓打點下, 轉下look都花唔少時間, 又要計一計.......可能都唔早得幾多, haha
    笨豬小慧Simple

    回覆刪除
  2. hi! 無啦啦路過的.  我自己係證婚律師 (but 當然不是來賣廣告的), 都去過唔同o既場地.  其實一般婚禮流程都係 15 分鐘左右.  不過你地如果請唔晒o的賓客飲的話呢, 就真係唔好去酒樓開席前證婚喇. 
     
    大埔海濱公園幾個場之中, 最正都係海邊那草地, 不過康文署只提供基本檯凳, 所有佈置同埋 mic 都要自己搞掂.  但係時間長, 仲可以影埋相. 我試過幾次o的新人都好鍾意呢度.  不過最好安排埋車輛, 而時段就要係 4 點左右, 唔係的話太早唔知之後去邊, 太晏就天開始暗影相唔得. (因為我都有貪玩影相o既)
     
    證婚禮堂呢... 靚就幾靚o既. 不過貴得來租o既時間短o的, 同埋呢... 老實講, 我知唔少同證婚禮堂 "掛單" o既行家, 佢地礙於時間同埋工作要求所限, 行禮過程會比較千篇一律; 不過加錢就可以 book 呢o的公司o既 "星級律師", 實價就唔知喇, 不過聽講真係好貴.
     
    希望少少意見幫到你們手, good luck 啦! 

    回覆刪除
  3. 另外, 唔好介意, 作為教徒加多句, 我明白新人係想好似教堂咁好靚o既, 但真正o既教堂, 目的唔係用來行靚o既婚禮, 而係上主的殿宇, 所以個人不太喜歡開放給非教友的教堂. 
    同埋呢... 提一提, 證婚禮堂, 其實好多時因為樓底不太高, 而部分佈置又似酒店帳篷多過教堂, 所以真正行起來, 其實感覺唔太似教堂的...

    回覆刪除