2010年7月30日 星期五

帶媽咪行婚妙舖

今日早走2個鐘去行婚紗舖,約咗媽咪同主人係地鐵站會合。精挑細選咗4間媽咪會0岩而佢又未睇過的店。


是日行程:
5pm - Hsiao Wedding(已預約)
6pm - Eternity(walk-in)
7pm - Rosebay(已預約)
7:30pm - Beauty Hera(已預約)


 



Hsiao Wedding
地址:柯士甸道130號嘉碧大廈13B
TEL
35210279
網址:http://www.hsiao.com.hk


呢間我無睇過D衫,只係網上睇過少少jar,都膽粗粗照帶媽咪去,haha。原本係比上圖呢件婚紗吸引,可惜睇實物又唔係咁靚,反而我睇中咗佢新番個2件婚紗,一件魚尾一件A-line,上身釘工下身多層摺摺,可惜2件後天要外借,無法試身了。晚裝都有一兩件睇中,尤其一件淺粉紅柯根紗摺摺裙,上面釘滿立體花,賣飛佛,但其他晚裝就睇唔中。媽媽衫比較少,所以媽咪都無咩揀到,晚裝佢又覺得太露肉,唔0岩佢。最後決定等個2件婚紗返0黎,再約時間free try。


 



Eternity
地址:金巴利道73號新業廣大廈2樓201室
TEL:34283811


帶媽咪0黎睇吓我的「the one」,連佢都讚靚呀~~~不過我仲係睇唔中晚裝,媽咪又嫌佢的媽媽衫D料太軟會著肥佢,反而主人好鐘意佢的男禮。一人一個意見,點決定好呢?
上圖最右邊個件藍色EG我有拼上身,但用料麻麻,有些失望呢


 



Rosebay
地址:金巴利道67號B地下
TEL:27397383
網址:http://www.rosebay.com.hk


我鐘意佢D衫夠elegant,上次淨係睇咗晚裝,今日帶媽咪睇吓有冇0岩佢的晚裝。上圖的WG我有拼上身,好似太素唔夠noise,唔0岩我係酒樓證婚;晚裝竟然俾主人形容似睡衣,即係唔洗揀啦;有媽媽鐘意的旗袍式晚裝,可惜唔係佢想要的深色。睇怕呢間都係同我地無緣
PS:剛剛到達時見到有個傻佬坐係門口,正當我地唔知點好0既時候,發現有架警車係附近,緊係ask for help啦,幸好條友好快走咗。


 



希臘女神Beauty Hera
地址:金巴利道52號
TEL:27231888
網址:http://www.beautyhera.com.hk


第3次上去喇,我book咗Sales 細Zoe接待我地,我覺得佢態度nice得來又夠專業,應該應付到我媽咪的高要求。因為頭3間媽咪都睇唔0岩衫,希臘女神好似多D媽媽衫,所以我地就先睇媽媽衫了。
媽咪要求一件深色的旗袍,細Zoe就介紹咗一件深藍色的絲絨料釘珠旗袍,估唔到媽咪會鐘意(我同主人都覺得唔似媽咪的taste,不過佢鐘意就ok啦),另外仲介紹咗幾套西式媽媽衫,媽咪都有興趣。睇開就順便望吓有冇衫0岩未來99,有套深紫色圓領有袖直身裙,好閃ga~~~大家一致覺得係tailor-made for未來99
睇完媽媽衫後,就睇吓婚紗。睇咗咁多間,我愈來愈想著魚尾的婚紗,著得我瘦d同高d,希臘女神都有幾件WG係呢類型,我諗我應該點都揀到一件0既。
反而主人覺得男禮太普通(而且佢又剛剛睇完Eternity個d浮誇款),無咩合眼緣,但點都at least租套白色出門用0既,主打個套,睇0黎都係靠我了。
似乎,呢間真係夾晒大家的要求,問埋價錢ok,我地就可以搏槌。


 


 


行晒4間已經8pm有多,係時候dinner喇,媽咪竟然提意去食韓燒,真係估佢唔到(唔係話要keep fit咩?)去咗漢陽苑食,諗住hea食點知好好味,最掂泰式咖喱炒蟹,媽咪encore咗2次,仲有明治雪糕、泰式雞腳、泡菜、人參雞湯、芒果糯米飯,都好好食,bbq的蝦呀~~~~好新鮮。$150/位,都真係賺咗。


 


by笨豬小慧Simple


 


沒有留言:

張貼留言