2010年7月20日 星期二

[妝文]Maybelline總動員

上星期剛剛參加了Maybelline Beauty Blogger Gathering,拎咗3樣皇牌產品返屋企。
(花絮:按此)




3樣我都無用過,等我逐一試吓先。



Maybelline 8合1礦物BB cream

偏白的肉色,唧出來比粉底液仲要稀,塗上後有明顯調色效果。





Maybelline眼線膠

附掃,畫起來順暢不斷線,顏色夠實。聽聞油眼人用都唔溶,等我呢個油眼人試一試先。





Maybelline MAGNUM Volumn Mascara

相信有好多sis都擁有一支,所以都唔多講喇。



刷頭設計幾特別,不是圓柱形的,扁扁地咁(側面睇就知),微曲。

同其他Maybelline的睫毛液比,MAGNUM的刷頭特別大!!



一次過將Maybelline化晒上面!!!

趁星期日要出街,我就嘗試拎晒全屋的Maybelline產品化個全Maybelline的妝!!



我家所有的Maybelline妝品,其實只是加多了防晒base和礦物遮瑕膏



其他輔助妝品



開始!!!!



先0黎素顏一張



防晒base因為有珠光,所以只搽係T-zone和顴骨做highlight,再全面搽BB cream。呢張相未上碎粉,只係搽咗BB cream和遮瑕膏,睇得出白咗少少,暗啞位明亮番晒。



完妝相



眼線用了Maybelline的眼線膠,好上色,只嫌難乾,要等耐D先可以開眼。唔知係唔係當日天氣太濕太熱,我又無開冷氣化妝,D睫毛夾極都唔翹起,完全試唔出MAGNUM睫毛液的威力。看上去無咩增長到,開眼睇又唔覺豐盈咗..............





我的小小感想:

我又多咗一樣Maybelline至愛產品:8合1礦物BB cream!! 好清爽,0岩晒我呢D怕笠的人,小小份量已經夠搽成塊面,好慳家ga~~
眼線膠真係名不虛傳,10小時後都無溶到,我又搵到另一防油眼妝品!!如果乾得快D會仲正。





多謝收看。好耐無出過妝文喇,希望大家支持一下啦



1 則留言:

  1. MAY記好用又夠平:P

    (新人:男高中生的美容x白痴漫畫blog,內有神獸,歡迎進入:P)

    回覆刪除