2010年6月27日 星期日

超級開心的生日週!!

上星期一6月21日是我的生日,慶祝活動一浪接一浪,一連五天,開心到飛起!!



6月10日 - 提早和家人剧扒慶祝



花園餐廳食咗咁多年都仲係咁好味





6月18日 - 和之前讀design的朋友仔dinner(多謝泡泡做攪手)

石硤尾南山邨的品香樓,又平又好味

叫到一枱都係食物,好誇張呀~


大家連生日蛋糕都準備埋,真係好感動


COVA的芒果cheese cake,yummy



大家送的禮物好有心思呀~~~好多謝啊~~~
(對拖鞋我隔日游水就用咗了)





6月19日 - 和男友去日航酒店食tea buffet


以為佢咩都無準備,嬲嬲地之際,佢竟然記得我之前提過想食buffet,仲book埋位。HAHA,算佢啦。



食咗好多甜品,大滿足~~~

拍咗十幾年拖都無係呢個咁經典的噴水池影合照,依家影番都唔算遲je。





6月21日 - 本來諗住前日慶祝咗,我又因為公司有客到唔可以請假,都係是是旦旦回家食糖水算,無諗過男友會帶我去cafe食dinner,過了一個浪漫悠閒的晚上


有種「家」的感覺的decoration,真係好relax!!

我又出飲野照,哈哈


佢送的禮物,雖然唔係咩貴野又無事先準備,不過都好開心(起碼唔係送d我唔鐘意的野)





6月22日 - 和中學同學食生日飯

呢班fd識咗十幾年,大家仲可以成日出0黎gathering,關係仲keep到咁好,真係好難得。
(圖後補, 唔記得upload)





my little comment:

今年的生日真係好開心,好難忘,可以同一大班好朋友慶祝,真心希望將來大家結咗婚生埋仔之後,仲可以keep contact!! 最感動是,每一刻都有「佢」相伴,否則,生日再多朋友幫我慶祝,都會變得不完滿!!

我好記得佢係我生日講得最多的說話:「生日的人唔洗帶錢出街0既。」真係型到爆呀~~~





呢篇算係分享文啦~~~多謝大家不嫌我無聊,click入0黎八吓我的生活。haha~~






1 則留言:

  1. 遲來的...生日快樂!!!~Wish you happy everyday!!~Sweet Sweet forever!!~
    原來我同你同一個月生日ga!~great~~~祝我們生日快樂!!
    [版主回覆07/13/2010 22:38:00]多謝你呀~~~~
    你都生日快樂!!!

    回覆刪除