2010年6月8日 星期二

逛婚紗店@尖沙咀 - 皇冠婚禮、Beauty Hera希臘女神、Victoria、Noble Design、Anovia

上次行完一轉之後,就想約埋主人睇多次(壯吓膽都好),估唔到一約佢就肯來






Crown Wedding皇冠婚禮
地址:尖沙咀金巴利道44號地下
TEL:2722 7588
網址:www.crown-wed.com


門口金碧輝煌,所以吸咗我地入去啦,睇完photo slice之後,我肯定自己真真唔鐘意台灣style,太多野係件衫度喇,我唔想做聖誕樹。聽埋價錢我地已經想走,1EG+3WG要$8000,雖然唔分grade又包底裙、手套、頭紗,不過都仲係好貴。而且我留意到門口個件紅色晚裝,腳的lace係剪出來拼貼係塊布上面,即時覺得cheap咗。
(靚的手工應該係成幅布攞去車lace花+車窿,慳皮的做法就係剪開一個叉位再係上面貼塊lace,價錢差好遠ga)






希臘女神Beauty Hera
地址:尖沙咀金巴利道52號
TEL:2723 1888
網址:www.beautyhera.com.hk


上次得自己一個睇怕唔夠中肯,所以今次要帶埋主人0黎多次,希望佢都鐘意啦。
Sales Zoe show咗好多男禮俾主人睇,仲教我地一d術語tim,主人好似都幾滿意啊。上次因為自己著住對dr. martin唔方便除鞋,所以無睇到EG同媽媽衫,今日無人當然睇番夠本啦。
EG實物又無睇相咁差,有件紅色晚裝主人同我都好有興趣,反而媽媽衫真係比較少同埋傳統款,我怕媽咪會唔鐘意(佢學人做潮媽)
Zoe話暫時仲可以做到婚展promo價俾我,如果$6888有6套衫,而且質數有番咁上下,都唔算好貴。如果要落訂一定要搵埋2位媽咪睇過先得喎。



上網找到的片,可以睇清楚內部同d衫^ ^




Victoria Wedding
地址:尖沙咀金巴利道66A1號地舖
TEL:2723 7882


聽聞呢間多D男禮和媽媽衫,所以想同主人來探個究竟,咁0岩當時有一位媽媽在試身。媽媽衫也是偏向傳統款和深色,似乎唔太0岩我媽咪的口味;男禮因為放近fitting room所以沒法看清楚了;EG的款式一般,有些衫的駁位更發現布都開始散口了,可能修改得太多次喔。我自己應該不會在此租衫,如果硬要幫襯,可能會租媽媽衫和男禮吧,最平的plan是$3188有2EG+1男禮/褂。






Noble Design
地址:尖沙咀金巴利道73號B地下
TEL:2368 3167
網址:www.thenobledesign.com


今次真係夠薑入去喇。間舖加埋唔夠10件衫,仲竟然無樓上office!!!究竟d衫擺晒去邊呢??又唔見呢間細細的舖位有其他空間擺衫喎。d衫質地真係好好,車工都好ok,但d款就太清了,sales姐姐拎起件EG俾我睇,係有好多摺摺之外,其他釘珠lace蝴蝶都無,淨色一件咁又慳皮咗d喎。價錢好貴,1WG+2EG要$9000!!!無free trial,要俾$200/件的試衫費,join package可以扣番。
對呢間店的憧憬無晒,可以say BYE BYE喇。








(圖片來源:wedding magazine)
Anovia
地址:尖沙咀金巴利道35號金巴利中心4/F
TEL:3579 4933
網址:http://www.anoviabride.com/


打開門見到sales姐姐著晒制服好surprise,可惜我地太晏上去,人地就快打烊,所以只係睇咗相簿,要再預約先可以睇實物。婚紗的款式好靚,同其他舖的好唔同,完全係歐洲style,感覺好名貴啊~~~我自己好喜歡,不過主人嫌d款太basic,件件都係lace+釘石,唔0岩擺酒著。
價錢方面,1WG+3EG要$8280,衫有分grade,deluxe level的要加錢(但加幾多sales姐姐唔肯講實數),男禮$1200起,沒free trial,試衫費$500/3套。好似無媽媽衫同褂租tim。
諗諗吓,佢d款0岩旅行結婚or齋行教堂多d呢。不過$500可以試3套,我又好想試穿一下






行完晒已經8:00pm有多了,倆口子去了久違的梨花園食人參雞湯。去到新港先知citysuper foodcourt轉手了,變咗food republic,都有間韓國食肆,價錢同menu跟梨花園一模一樣,不過味道就好似差咗,人參雞鞋咗,白參變咗花旗參,泡菜炒年糕變了辣醬炒年糕=.="。食埋今次算了。




後記:近排唔知點解無咩胃口,食少少就好飽,自動進入keep fit模式。今早仲衰,發燒tim!!攪到我成朝遊魂咁好辛苦,好彩下午開始無咩事lu,真係要小心身體。




by笨豬小慧


沒有留言:

張貼留言