2010年6月17日 星期四

變身!!!大人式甜美,就由髮型開始

日本名模LENA,由頭到腳都是女孩們模仿的對象。

樣子漂亮、身材玲瓏浮凸、打扮可愛,最剎食一樣野,她能夠自然地流露出一種女人味,既似女孩的嬌俏,又有女人的性感嫵媚

沒錯,這就是日誌說的,大人式甜美!!



最近連走開型格路線的知夏子也加入「大人式甜美」的陣營。



最大的改動,就是髮型!!! 變成有劉海+髮尾曲曲的了!!當然淺色的金髮是不能才囉。





終於一整年沒剪頭髮的我,也大膽地嘗試「大人式甜美」的髮型!!!



為咗慳錢,未去剪頭髮之前,先攪攪個布甸頭。



又係泡泡染髮(因為真係太方便好用了,而且好平!!),今次想染深色少少,試染栗子啡色。


(濕髮)
(吹乾後)
今次記得先染頭頂再染髮尾,但都出現 一截截色,好似做咗highlight咁,而且顏色比相片淺很多啊~~~可能之前真係染得太金了





的起心肝剪剪剪!!!懶人的我想要捲曲髮尾但又唔想日日用電捲棒,索性電攣佢!!



哈哈呢個樣真係好攪笑,成個蛇髮女咁



大功告成!!!

真係有幾年無剪過有陰的髮型
有冇甜到?






因為電陶瓷曲髮,幾懶都要gel頭0既。



我買唔到salon個日幫我gel頭的moisture cream,同事介紹我用FADDY waxy cream



滑嘟嘟的cream,泵2下夠用1/2的髮尾。

先係手心搓勻waxy cream,再均勻搽係半乾濕的頭髮上面。然後楂攣髮尾。






FADDY waxy cream乾咗會有少少硬,不過就咁睇唔覺,仲有d光澤感tim。但我仲係嫌未夠攣,有冇sis介紹d好用的creamy gel?





如果好得閒,我會吹埋頭0既。楂攣頭髮係手心,吹熱氣,再吹凍氣,凍咗先好放手呀~~~要keep得耐d就再噴spray啦。




(素顏,希望無嚇親大家)
攪咗15min終於完成!!!所以都係放假先玩set頭吧。









為咗大家對眼著想,我都係放番張正常樣的相俾大家睇一睇,當洗眼

有冇成功「轉型」??



多謝收看,喜歡請推一推喔

1 則留言:

  1. 你個頭電左幾多$呀?
    [版主回覆07/13/2010 22:37:00]剪+電=$500

    回覆刪除