2010年6月14日 星期一

夏日底妝孖寶

雖然我很喜歡夏天(因為有我的生日啦~~又可以去游船河宿營,著少幾件衫人都輕快d),但我不喜歡在夏天化妝,但又唔可以唔化(我要遮醜!!!)

因為我一熱塊面就會係咁出汗,加上要搽防晒,攪到塊面黐笠笠,以為搽d粉上去會吸咁d面油啦,點知d乾粉吸咗面上的汗同油就推唔郁,個底妝就變成一撻撻了。

唔知各位sis有冇以上的煩惱呢?



今年,我終於解決了「夏天上唔到粉」的煩惱,因為有咗以下兩件baby:





shu uemura妝前泡沫底霜 $320
Clinique晶瑩蜜粉 $190/35g





其實我一直都不用makeup base的,就是怕笠(因為真係試過焗到生粒粒)。shu uemura呢支base mousse出咗廣告後,我就去counter試用,真係好爽!!!「20倍輕盈」唔係呃人的。而且有SPF30 PA+++,可以做埋防曬tim。



唧出0黎好似d gel頭用的mousse咁,泡沫好幼細,少少水水地,有少少肉色
(呢度唧多咗,正常用量比呢球少1/3先0岩)



搽咗有明顯的調色效果,唔係白臉個仲,幫你膚色均勻番,阿媽搽咗都話自己氣色好咗
真係一d都唔笠,超爽!!!摸上手仲滑一滑。



不過呢支base mousse偏乾了些,媽媽係乾性皮膚,佢搽咗會有乾紋走出來。我中性皮膚用都OK,我諗中至油性皮膚的人用會0岩d。另外,支base mousse的唧咀好難按,次次都唧唔0岩份量





我呢亭懶人多數搽完個base mousse就直接搽化妝品(當正自己真係有上粉HAHA),但6月開始d天氣真係太熱喇,塊面係咁出汗出油,我又用埋Clinique的蜜粉定妝。



d粉真係好幼細呀~~~咪睇佢咁深的肉色以為搽咗會粉感好重,佢上面之後係透明色的,非常自然!!





搽咗只係覺得皮膚平滑咗,唔會好白好粉,摸上手仲滑一滑。最開心係,用佢唔會攪到我乾紋現形(我搽estee lauder的蜜粉都會出乾紋),睇吓隻手就知。而且佢控油能力都唔錯,搽咗無再勁出汗出油,塊面爽晒!!



最衰係送的掃太細又拮面。有冇sis有靚的碎粉掃介紹?



一盒大大罌,都只是2百有找,有排用。有8個色揀,真係咩膚色都買到,我想自然d,買了第3淺的色。





早排用2位baby係30度下化的妝:


個妝已經keep咗12個鐘!!!眼影胭脂都無咩溶,証明控油阻汗堅work!!塊面又未有乾紋甩粉,都算long lasting。





打完收工,多謝收看,希望燒到大家啦~~~~也請喜歡的就推一推吧。



產品介紹:

shu uemura UV under base mousse:http://www.shu-uemura.com.hk/whatsnew/uvub02.html
clinique blended face powder & brush:http://www.clinique.com.hk/templates/products/multiproduct.tmpl?CATEGORY_ID=CAT4037







1 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除