2010年6月8日 星期二

Pond's - 防曬美白保濕一take過

防曬、美白、保濕已經係我日常護理的必要元素,但事實無十全十美,很多時買回家的保養品,A瓶可以防曬但沒有美白功能又不夠潤、B瓶可以美白但又無防曬度數、C瓶夠滋潤了但又無美白效果。結果為了達到以上3個功效,我就要各買3瓶護膚品回家,每次出門前就塗勻3支,最可悲是「一闊三大」,買曬3支咪洗凸3倍囉

如果一支有齊晒防曬、美白、保濕的功效,又只是1支的價錢,咁咪又方便又符合經濟效益



好多謝Ztyle和POND'S選中我參加「無瑕透白系列」試用活動,一次過滿足晒我「防曬、美白、保濕」的3個願望。





今次要試用的是無瑕透白防曬乳液  75mL/$119
SPF15 PA++



產品功效:

- 美白肌膚,帶來自然白晢的無瑕光彩
- 含VAO-B 3TM無瑕美白複合因子,淡化色斑
- 滋潤肌膚,柔嫩光滑
- 清爽無油易吸收





瘦長的樽身唔亞位,泵裝瓶口衛生又易控制用量





唧出來的是淡粉紅色的乳液,有少少香味,連不喜歡香味skincare的我也可以接受
(因為對香水香薰有嚴重鼻敏感,所以不可以用有香味的skincare)






唧出來時咁實色0既,咪好杰好難推勻囉?好彩又唔係,輕輕用手一拉就糊開了,打圈數次就完全吸收喇。





搽咗之後係面上留有少少光澤感(但唔係滿面油光個種"令"),沒有泛白,感覺很清爽,只是摸上手有少少黐笠笠,但上過粉餅之後就剛剛好。



試用:每天早上使用,爽膚水>精華素>POND'S無瑕透白防曬乳液>化妝
試用時間:十天

小小試用感:

因為想測驗它的保濕度,所以每天早上只上精華素就直接搽無瑕透白防曬乳液了(精華素就是早前試用的Mioggi Magic Advanced,舊文http://hk.myblog.yahoo.com/simple1914/article?mid=701&prev=703&next=682),發現無瑕透白防曬乳液的保濕度都好夠,易吸收但不會之後有崩緊feel,連面頰的乾紋都少了,而且再上粉餅也沒有浮粉或甩皮,真係令我好意外,估唔到咁好用呢~~
美白方面,雖然沒有顯著的白咗(有我都驚),但覺得膚色均勻咗,t-zone位跟面頰的顏色接近番d啦。



我推介sis買來做妝前底霜,因為保濕又有輕度防曬,0岩晒好似我咁成日坐冷氣房的OL。而且一支百多元的skincare有齊晒3樣function,真係好抵ga~~



打完收工,多謝收看。喜歡的請幫我推一推,多謝支持!!




沒有留言:

張貼留言