2010年6月1日 星期二

逛婚紗店@尖沙咀 - 戀愛世紀、Beauty Hera希臘女神、Noble Design、Rosebay

去開尖沙咀拎野,見有時間,心血來潮行吓金巴利道婚紗街。


講真,除咗妹妹之前結婚租的藏愛,我對其他婚紗舖真係完全無認識。有時都懷疑自己係唔係女仔,無諗過自己的婚禮應該要點點點,哈哈!!


 


(要求:日式或歐洲style的高貴簡約風;WG想有拖尾,見過人地著真係好靚;因為平胸, 件衫最好心口有多d褶褶或者釘工;唔想要蛋糕裙,太可愛的台灣style都唔太0岩我)


 



戀愛世紀
地址:尖沙咀金巴利道金巴利廣場6/F
TEL:2626 1112, 2626 0882
網址:http://www.lgbridal.com.hk


係樓下接咗張傳單,跟住俾個派傳單的嬸嬸「夾硬」夾咗上去(佢仲禁埋"車立"俾我,仲一齊搭"車立",我走唔甩=.=")上到去好多人呀,間舖全層好大,中間擺咗2~3張枱仔都有人坐緊,所以我都唔好意思入去望lu,費事阻人做生意嘛。係receiption有個好熱情的姨姨猛招呼我,叫我入去睇吓先啦。但望落d衫唔太吸引,仲有d深圳3V個d feel,所以都係閃人為妙。anyway,服務態度是很好的。


 



Noble Design
地址:尖沙咀金巴利道73號B地下
TEL:2368 3167
網址:www.thenobledesign.com


門口件婚紗係我想要的style呀~~近睇手工同質料都唔錯。但今日得我一個,入面又有3個sales,有d驚佢地「圍」我,都係搵埋主人先入去睇吧。


 



Rosebay
地址:尖沙咀金巴利道67號B地下
TEL:2739 7383
網址:http://www.rosebay.com.hk/


門口的婚紗好靚呀,釘工同手工都唔錯咁喎,雖然舖頭細細但入面有好多衫。因為自己一個唔太敢入去,都係上網搵吓佢d料先。


 



希臘女神Beauty Hera
地址:尖沙咀金巴利道52號
TEL:2723 1888
網址:www.beautyhera.com.hk


又係門口拎咗張傳單,俾派傳單的哥仔的誠意打動,而入去睇埋相簿。WG係我喜歡的style呀~~高貴簡約得來唔會太成熟,而且唔少靚款有拖尾tim,EG的款式就無WG個d咁令我心動,媽媽衫算少,有潮褂。
Sales Zoe非常nice,我每睇一頁佢都好有耐性咁講解俾我知d款的特色,佢介紹俾我的款又好0岩我心水,佢仲教咗我好多揀婚紗裙褂要注意的地方,總之一d hard sell的feeling都無,反而覺得好誠懇好warm呀
之後我去埋fitting room睇吓WG的實物,質地手工都唔錯喎,而且佢地的WG好輕,咁我唔怕佢sher落0黎啦(我是長平公主,真係好怕浪唔起件low cut,走晒光咁好羞家ga)
價錢方面,1WG+5EG/男禮/褂/媽媽衫要$7888,包底裙、手套、頭紗但唔包首飾,所有WG/EG無分garde同拖尾,全部任揀,可以轉款一次。佢地做緊婚展promo,所有package減$1000!!!可惜無得free trial,試衫費$500,join plan會即時扣番。
暫時呢間我最滿意,如果真係join先俾錢試衫囉。


 


 


運吉咗一個圈就回家吃飯囉。


 


後感:金巴利道的婚紗舖充斥了很多台灣/深圳style的公司呢,睇怕好多window shopping都可以了。


 


by笨豬小慧


1 則留言:

  1. hello...
    我 join 左 rosebay 呀....佢地d WG 真係好靚 ka..

    回覆刪除