2012年7月30日 星期一

IKEA之行


2012年3月上旬某天


終於抽到時間行吓IKEA,為豬欄添置層板、鏡櫃等小傢俱。

其實婚前攪裝修時都行過好多次IKEA,不過當時主要係拎靈感造櫃,乜都無買。
今日就相反,真係嚟買野。


主人成日話睡房要整層板喎,我就想要d鈎掛衫 (門後面排鈎已經俾主人霸晒!!)
呢塊層板真係正,滿足晒我o地兩個的願望,仲要大減價,殺!!!



浴室尚欠鏡櫃,依家我d護膚品只能放係洗手盆的空位,唔夠位擺,又封滿塵了>.<
呢個雙門鏡櫃幾啱心水,買!!!
只是洗手盆以上的牆身未夠闊,裝唔到右手邊的層架。
依家只單買了鏡櫃。



企缸的牆身,上手業主鑽了兩個窿,呢塊玻璃層板fit晒~~~~



另外仲買咗直身鏡、床頭架、廚房層架、儲物盒、dinning ware等等................非常豐收。



揀晒d大件野之後,就八吓其他可能有用但又唔急買的東西。


究竟梳化上面好唔好整個咁樣的吊櫃呢??
但我櫃底唔似demo咁裝到燈喎,個櫃會唔會阻礙光線呢?? 主人又擔心呢個吊櫃難鞋安裝。
都係諗諗先



呢種「手臂架」我係淘寶都見過呀~~~
初時有d想淘,但全鐵好重,運費一定好貴,諗諗吓就無買了,估唔到IKEA有呀~~~價錢又唔係差得太離譜
原本我想將個少用的焗爐升高係另一邊牆,好似demo咁架空擺,就可以騰出空間擺電飯煲
但主人擔心我出入廚房時會撞到,又怕升高咗,我用焗爐時會危險
都係嘅............give it up v_v


嚟到IKEA,一定要幫襯佢的cateen,d食物真係又平又好食!!

我最愛的凍蝦杯賣晒呀~~~Y.Y
於是order咗新產品藍青口,都幾好味=q,仲有賣飛佛的煙三文魚凱撒沙律、炸雞翼。
點品反而最一般。


食飽飽,就去貨倉執貨,有d貨都幾難搵.........
攪掂就去counter約送貨,加咗幾百蚊,但都好過我抬番屋企啦~~
送貨時間都好flexible,平日6~9pm都肯送。


期待下星期送貨啦~~~


by笨豬小慧simple





1 則留言:

  1. 我都睇中個臂架, 不過都係俾G Band左....
    [安妃雅回覆08/03/2012 12:44:11]洗手盤上的空位...不過,放棄左了...
    [版主回覆08/02/2012 17:08:16]臂架要鑽牆安裝ga~~~你初時諗住裝係邊??
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除