2012年7月17日 星期二

婚後拆禮物

婚後第2天早上才有空閒拆人情和禮物。



堆到成座山咁高 @0@




收到好多賀卡和禮物,多謝晒大家啊~~
大家都寫了好多祝福的說話,好感動啊~睇到我眼濕濕T^T





有人好有心思,將封人情摺成孖心!!! hahaha~~surprise!





亦要多謝長老們的金器首飾。
因為結婚o個排金價屢創新高,最高$19XXX(差少少破二萬),所以我都落晒order,唔好買金喇,無謂浪費錢。
估唔到,雖然長老們唔買金,但就拎咗N年前的珍藏送俾我。
我真係估唔到自己有金收ga~~~連主人都有!!

呢d金會收埋晒,到將來我d仔仔女女結婚就送番俾佢o地,haha,話唔埋做咗家傳之寶,wakakaka



by笨豬小慧simple



沒有留言:

張貼留言