2012年7月20日 星期五

金器箱 & 人情袋

差唔多到結婚前2個星期先醒起自己未買一個箱裝當日的金器利是,雖然我預計自己會收到的金器應該唔多,但點都會有一兩件,所以諗住買個大的化妝袋就算,但行勻幾間SASA、卓悅,連franc franc都行埋,都搵唔啱心水。

就係煩緊點算之際,係床下底搵到呢樣東東。




一個N年前買underwear送的旅行用內衣儲存箱

size跟一個大型化妝箱差唔多,絹面仲要係紅色!!,又有手抽位,啱晒!!




裡面間隔都好四正,夠我裝晒d金器的盒
箱蓋的內袋,可以放d文具好似label貼、筆、金器利是list,方便gold keeper的姊妹mark數。
仲有個拉鏈袋,放d細件d又無盒的金器,或者斟茶收到的利是。

唔洗再洗錢買,仲要勁啱心水,hohoho ^0^


同類的袋,muji都好似有。
如果金器少少地如我,suggest B2B買呢類袋放大日子的金器,之後都可以用番,唔怕用得一次浪費嘛。



至於人情利是,我唔打算DIY人情箱,我怕叫人入錢唔係幾好睇(好似捐錢咁),而且個箱又大大個,運送唔算方便。
所以,我求其買個袋裝就算了。
要求好簡單:有揹帶、有拉鏈、唔透明、面料最好係防水、外形唔好太有喜慶feel



主人搵嘅,盛惠$70!!!

人情一袋過,簡單快脆安全!!!
但計錯咗,酒樓的保險箱太細,放唔落呢個袋,唯有辛苦細佬成晚攬實佢啦~~~(反正佢都無咩任務在身=p)

婚禮完後,俾媽咪老笠咗,俾佢返大陸2D1N短trip用=.="



by笨豬小慧simple


2 則留言:

  1. 金器真係好難搵到d 啱既袋裝得晒,因為全部都有盒,加加埋埋可能係幾大袋,我之前d fd都係就咁搵個紙袋裝住咋

    "好似捐錢咁"<<<<agreed!!!我都係諗住搵個拉錬袋裝住算

    回覆刪除
  2. 你就想20蚊個,個袋要成六七十蚊o家小姐~~~~~~~~~~(因為係我買o既>.<")

    by醒目主人simpson
    [版主回覆07/24/2012 14:42:08]係咩!?? hahaha, 記錯咗啦~~~sorry >罒< (即刻改番blog內容先)
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除