2012年7月11日 星期三

婚禮的感恩與遺憾

回想婚禮,仍然覺得很開心^^

開心,因為媽咪suddenly放水,令我係忙碌的婚禮籌備後期,輕鬆咗好多,
佢突然收少咗好多禮金、酒席,又sponser咗我好多野,令我的婚禮開支減少咗好多好多,
又突然變得順灘,乜都唔跟傳統禮節,佢最緊張的飲衫亦好易話為。
突然覺得,媽咪,你因為我的婚禮,變咗。
一直覺得你要求高,做事好嚴謹,唔容易讓步,
因為呢個婚禮,我認識到你慈愛的一面,感恩。

開心,因為我有一個好老爺、好奶奶,
因為佢o地的「你o地d後生鐘意就得啦」係真嘅,婚禮上真係無意見,任我o地發揮,
身邊d朋友(尤其結過婚o個d),都羨慕我有對摩登老爺奶奶,
因為你o地沉默的支持,感恩!!

開心,因為我有好妹妹、好妹夫、好弟弟、好姑仔,
佢o地係婚禮上真係無條件幫咗我好多,
又俾位我/主人發老脾,同聲同氣XXXd麻煩友,
因為你o地我無私幫忙,感恩。

開心,因為我有一大班好好好朋友,
問人嚟唔嚟飲,其實都幾尷尬,
我好怕人o地以為我亂炸人,有時都幾難開口>~<
尤其係d唔係成日見到的朋友(但又唔係唔熟,都想請)
好恩惠班朋友真係好爽,想嚟的一口答應!! 什至你未問已經出定聲要到, 唔得閒嚟都直接回覆,絕無拖拖拉拉!!
有d朋友就算人唔到,都塞咗好大封禮俾我o地,大家都太客氣了。
仲有d朋友,人到不特止,仲落手落腳幫手!!! 非常多謝你o地的無私付出(淚T^T)
一個婚禮,令我發現我有好多好多好好好朋友,感恩。

開心,因為我有一班義無反顧,盡心盡力幫我o地手的兄弟姊妹團。
大家都自動波埋位,分工非常好,所有任務順利完成!!
就算有D野我無提到大家要點做,大家都諗幫法幫我拆掂佢,當晚我真係可以盡情enjoy,無野勞氣無野擔心。
一個婚禮能夠完滿舉行,除自己努力之外,兄弟姊妹的配合都好重要。
有一班咁盡責的兄弟姊妹團,感恩。(亦辛苦大家了,衷心多謝大家啊~)

開心,因為我有主人。
攪結婚,未到無嗌煠,但從來無大吵。
大家都學識咗互相尊重、諒解、愛護。
婚禮,就好似annual exam咁,
溫書時好辛苦,考緊時好想快d完,考到尾聲時又唔想咁快完喇,因為考完即係呢個學年要完了,唔捨得d同學仔。最後,考完,升班。
好開心,婚禮順利完成,同主人的關係昇華去另一階段,更加相親愛,感恩。



當然,每個婚禮,都有遺憾事。

遺憾,婚禮前,主人的爺爺去了天家,未能見到主人成家立室。

遺憾,我的婆婆,呢一年健康急轉直下,行動不便,無法出席婚禮,看不到我穿婚紗囉~~~(亦於今年捱唔住,去了天家)

遺憾,一個婚禮,睇清咗某d親戚的真面目v_v

遺憾,晚宴補相時間唔記得落台同每圍枱的人影相,可能有d朋友一張相都無影到,sorry v_v

遺憾,散水前唔記得再同d兄長姊妹、屋企人影多d相..........不過大家都累喇...........

遺憾,買得太多紅酒,根本飲唔晒,最後仲拎咗嚟灌主人,令我有個"難忘"的新婚之夜 0罒0

遺憾.............都無咩喇.................因為d衰野,無謂再記住啦~~~HAHAHA



by笨豬小慧simple

3 則留言:

  1. 婚禮既難忘回憶都可以彌補番D遺憾呢,自己已盡力做到最好已足夠
    [版主回覆07/13/2012 16:31:26]本來想打下自己係個婚禮度做漏咗d咩..同埋多謝身邊的屋企人&朋友..但打打下就變咗呢堆廢話=.=" haha, 多謝你唔嫌悶睇晒
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 家人支持真的好重要呢!啲衰野真係唔好記住啦。
    [版主回覆07/13/2012 16:32:00]其實都忘記得7788喇, 我記性好差ga jar
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 我男朋友成日都會有遺憾先至會有完美....其實係自己能力範圍做到己經係good la....


    [版主回覆07/13/2012 16:33:27]應該話, 遺憾, 令你地的婚禮更真實, 呢個世界無野完美ga~~relax & add oil
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除