2012年7月4日 星期三

新婚第一天(2) - 忙碌的上晝

2011年11月21日(一)
婚後的第一天。

昨晚實在太累,縱使做廳長,依舊瞓到死豬咁。(瞓廳的原因,請看新婚第一天(1) 篇)
(好彩我揀咗張超大梳化,都算有覺好瞓)


大約10am,主人終於識醒,佢好surprise我出咗廳瞓=~=
(條友真係乜鬼都唔記得晒!! 我尋晚應該影底佢的睡相做證據!!!)

本來我想番入房再睡,咁啱媽咪就打嚟話拎番d人情俾我,順手幫我放番d金器入保險箱。
噢..............即係無得瞓了 0_o


沖完涼,就叮番酒樓幫我o地pack的晚宴食物做brunch



魚翅羹和鮑魚炒伊麵 (估唔到酒樓會pack咗2隻鮑魚俾我)
原本仲有雞、炸蟹鉗等ga~~但好似尋晚漏咗係主花車上面>.<

婚後第一餐就食鮑魚,wakakaka


招呼完媽咪之後,我同主人都係時候出門,返酒樓拎番d衫去還喇。
(酒樓真係唔話得,婚前婚後都俾我o地寄存物資,方便咗我o地好多啊)

大約1pm左右到酒樓,經理都好快手拎番d物資俾我o地,之後轉乘的士去尖沙咀還衫。

先去希臘女神

還衫的過程好快,希女D職員只係數一數d野齊唔齊,唔會好仔細咁check。
(要多謝姑仔和細妹幫手pack衫,我無check過呀,全部一件不漏,yeah~)

還完女裝,諗住直落還埋男禮,不過DECISION未開門。
唯有先去tea一tea。
難得有個咁hea的婚後第一天,都唔錯啊~~~

3pm左右,還埋男禮 (又係好求其咁check,齊數就走得),再番酒樓拎乳豬。

4pm,回家準備食回門飯了!!


by笨豬小慧simple




4 則留言:

  1. 酒樓可以比你放一晚, 第二日先拎走D 衫? 咁好既
    [版主回覆07/07/2012 11:31:11]婚前一日我o地已經寄放d衫係酒樓, 婚後又寄存, 唔洗抬番屋企, 好過我拎番屋企再拎出去尖咀還啦
    不過如果有私家車會仲方便, 我同主人都無車>.<
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 係呀,去搵dee專攪婚宴o既場地多數都會比你keep前後一日。故此我地租衫時都有留意地區 ^^。唔係點可以一個上午攪掂晒呢~~~~

    by醒目主人simpson
    [版主回覆07/09/2012 13:26:00]酒樓會keep衫係surprise啦~~~真係無諗過有咁方便的service!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 還衫呢個items真係好似婚後既第一大酷刑咁
    兩個人一係未醉醒,一係未攰完
    自己又無車(我都係~"~)
    如果還衫仲要去唔同區既,真係人都癲@x@
    [版主回覆07/09/2012 13:24:36]所以租衫時真係要諗清楚還衫呢吓要點做, 唔係戔玩死自己, 美麗的背後要付出沉重的代價.........
    所以我租衫真係租埋同一間算, 唔同一間都要同一條街!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 婚前/婚後一日, 真係最忙架, 想瞓一覺好都好難架!!
    [版主回覆07/09/2012 13:25:05]我覺得婚後比婚前還要忙@-@
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除