2012年7月8日 星期日

唔要死白!! ALBLANC給我透白「荔枝肌」


好開心「潤白工作坊」結束後,Sofina還送我sample回家試用啊~~
(相開閱讀:[美白新概念] 透白+潤滑=荔枝肌)




其實我從未用過ALBLANC,使用前當然要了解一下產品特性啦~~



柔膚露LOTION  HK$330/140mL

功效:
保濕、美白、血液循環促進成份,能充分地滲透到角質層,達到富有透明感,保持白晢明亮的素肌。滋潤度分3級,做完皮膚分析後,櫃姐揀了II號給我用。

用量:大約凳3~4次

用後感:
透明水水的lotion,工作坊時教導用手塗上臉,手心的熱力令lotion更易吸收。由於不會用化妝棉塗抹,少了去角質的功能,我會隔天用去角質水潔面後才用,咁就怕吸收唔到浪費啦~~~



亮白精華素WHITE CREATE ESSENCE  HK$720/40g

功效:
抑制黑色素形成,防止色斑,全面保持肌膚白晢。

用量:按2泵

用後感:
唧出來是有點杰的白色cream,但出乎意料好塗又易吸收,一d都唔笠,早上瞓醒無晒油光滿面,改善咗我水油不平衡的肌膚問題。

使用時我會配合工作坊教授的FACE YOGA
先將ESSENCE塗五點在面上,勿忘記眼、頸都要塗一點點,打圈塗勻後,按上圖的方法按摩全面,d ESSENCE就會吸收晒喇~~
日日做,仲可以幫助去除身體積存的老舊廢物,去水腫tim~



美白按摩面膜WHITE CREATE MASSAGE PACK  HK$420/125g

功效:
只需一支便可帶來「美白」X「保濕」X「促進血液循環」的3重護理效果,通過1分鐘按摩+3分鐘面膜,使美白成份導入至肌膚底層,締造白裡透紅的潤白美肌。



我是卸妝後就做1分鐘按摩,邊洗澡邊敷3分鐘面膜,洗好身體後就再洗面,非常省時的facial呀~~~

用量:5毫子硬幣大小

用後感:
這是ALBLANC新出的產品,當天工作坊都有即場試用,真係一用即白!!! 感覺皮膚乾淨咗,摸落去又滑嘟嘟,但又唔係乾淨淨,feel so fresh~~~



重點去斑筆WHITE CREATE FOCUS SHOT  HK$560/3.7g

功效:
直接用在色斑及雀斑部份,深層淡化色素。

用量:在問題部位畫圈2~3次

用後感:這個只是工作坊當天有簡單介紹和產品展示,我沒有用過,不知道work唔work呢??



防曬乳液UV EMULSION  HK$390/30mL

功效:
外出日曬時提供防禦紫外線的護理,也可作妝前底乳用。SPF50,PA+++。滋潤度分3級,做完皮膚分析後,櫃姐揀了II號給我用。

用量:5毫子硬幣大小

用後感:
我一向是Sofina防曬乳的fans,差不多大部份line的防曬乳我都有用過,只欠這一支(因為售價是最貴-.-|||),好開心今次能夠試用啊~~唧出來跟Sofina beaute的抗衰老美白防曬乳是差不多的質地,水溝油的白色乳液,只是ALBLANC的防曬乳多一些水份,少了笠痴痴感,塗勻後也比較透明。


工作坊的簡介,還特意列出ALBLANC和Sofina beaute的防曬乳的比較,很欣賞Sofina PR的細心啊~~令我將來更會選防曬了。

其實2款防曬乳的防曬度數(SPF, PA)都是一樣的,個人覺得ALBLANC比較清爽,卻較有滋潤感,貴得有道理ga~~



使用了ALBLANC已經14天了,好開心,透白咗^^
日常護理:
早:潔面>>LOTION II>>亮白精華素>>防曬乳液
晚:卸妝>>美白按摩面膜>>LOTION II>>亮白精華素>>EMULSION II

(晚上因為開冷氣睡覺,怕皮膚被抽乾水份,加料揸埋EMULSION)




原本的皮膚當然唔算黑,只係白得嚟欠缺光澤感,俗稱「死白」=^=|||

用了ALBLANC後,白晢咗,光澤感、透明感番晒嚟,進化成「透白」了^v^
而且水油不平衡的問題改善咗,以前坐office下午就開始出面油,但皮膚係繃緊嘅,依家少咗好多面油,皮膚到下午仲有彈性,開始成為juicy「荔枝肌」喇!!!


總結:
私心喜歡美白按摩面膜
效果一次就有,真係好出眾,當日工作坊試過後已經好興奮,
加上簡易的使用方法(可以邊洗澡邊做facial),超級大愛!!
我仲分咗d俾朋友試用,佢都話正呀~~~

另一樣令我驚喜的係亮白精華素
佢的滋潤度非常高,揸完佢,emulsion都唔洗補,眼頸都揸得,
一支頂幾支ga~貴d都值啦。


死喇~~~~經過今次工作坊,我又做多樣Sofina fans喇~~~~下次SOGO thank you week肯定大出血@0@



相關網站:http://web.sofina.com/hk/alblanc/index.html



沒有留言:

張貼留言