2011年9月22日 星期四

品果婚照 - 成品晒冷!!

收到喇~收到喇~~~d相簿終於收齊了,安樂晒~~~





成品大致上都好滿意,luckily無穿無爛無錯體。


色差都無其他bloggers講到咁嚴重,只係有丁點兒偏紅咗少少,但相信係酒樓浪漫昏暗的燈光下,賓客係唔覺的!!


好surprise相簿做咗水晶面,呢樣野我地無特別request,一直以為會係sample個d油畫布面,依家做水晶面真係upgrade晒!!


只係出咗少少錯誤,我地無咗10"板畫。其實package係包埋的,傾package的時候都講話有,sales都有係張白紙寫低,但就漏抄落張單度,到選片時先知張單無寫的野就唔包了,只怪我地無細心review張單啦~~~但依家又可能會有番,成都品果有打過俾我,問我10"板畫想用邊張相,我當時有講明張單寫漏咗所以無選片,到臨收貨時香港品果都有問類似問題......不過依家又到我懶懶地唔想攪了......其實有冇都無所謂,遲d先算啦。




油畫


真係好大張,半隻門咁高


揀錯相,景仲大過個人,我地個頭好細個呀~~~~




九宮格



lur到用番舊版,細塊好多~~~我鐘意佢多過油畫




水晶座


都印得幾清喎




12吋相簿


封面




內頁都印得幾ok啦,夜景個part出到嚟又未到太唔掂。




18吋相簿


封面,兩個cover都好鐘意呀~~~




唔知係唔係放大咗,近睇有d地方out focus,好彩係d邊位,唔係我塊面就由佢啦。




超鐘意呢幾版^^




簽名布


同想像一樣咁短,好彩我只打算用佢做觀禮個part的簽名布。






仲有隻有晒我地麗江婚照所有相的CD!!!
(呢樣野先係呢個package超值的地方!!唔洗加錢拎得番晒所有相片)






by笨豬小慧simple


9 則留言:

  1. 張油畫你地個樣雖然細左d, but我覺得呢張幾靚wor, view & feel都good!!
    [版主回覆09/30/2011 00:42:00]我地都係星期個feel所以揀咗, 無諗過要個頭大D先好.....Orz
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 拉市海0個幾張好有FEEL 呀!!!! 靚!!!
    而家隻cd 咁靚既,我0個時係好求其咁俾隻好樣衰既碟我就算....
    [版主回覆10/02/2013 00:45:47]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆09/30/2011 12:58:00]係呀~~~黃昏的咸蛋黃真係好正!所以揀咗勁多拉市海影的相入相簿, hehe
     
    最緊要入面d野靚啦~~~其實我都未知呢隻CD會點用.....slide show @ 酒樓??
     
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 你呢輯相真係正!!!!
    [版主回覆09/30/2011 17:51:00]謝謝
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 拉市海夕陽o個張真係超靚呀~~~
    [版主回覆10/03/2011 00:59:00]金黃色真係好有FEEL!!
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  5. wow~好正呀 >.<
    [版主回覆10/03/2011 14:32:00]你個D有冇得睇呀??
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  6. 好鍾意個9宮格呀!!!!
    [版主回覆10/04/2011 10:11:00]我地都係呀~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  7. 我香港個輯早排放了上blog了,台灣個輯就10月中左右應該有得收貨了~
    [版主回覆10/04/2011 10:11:00]香港個d我好耐之前睇咗喇~~~法國好似比ML影得好。期待你的台灣婚照^^
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  8. 台灣的婚照我收到SOFT COPY了~YEAH~
    [版主回覆10/06/2011 11:44:00]good!!!! 快d po!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  9. 你個簽名報有幾大呀??
    [版主回覆12/16/2011 15:08:29]90cm長, 好短, 唔夠簽 by笨豬小慧simple

    回覆刪除