2011年9月26日 星期一

入伙

2011年9月14日(三)



你地無睇錯,我亦無打錯字,我地擇咗14/9入伙,同日亦係主人生日的正日!!!



有諗過揀第2日ga,但就會早到4/9,我地都怕唔夠時間攪間屋;再唔係就要29/9,又好似太遲了,唔想主人白供樓呀。



所以最後都係14/9啦。



 



13/9



去我家將7箱雜物搬竇!!!



可惜尋晚玩得太夜,瞓到中午先識起身,攪一大輪已經3pm了,原來呢段時間係好難call車ga!!! call咗成個鐘都無van仔!!!



主人不枉「黑仔王」的榮譽,call咗10幾間雞記都無一間有車!!! wakaka



最後都要豬小慧出馬,成功call到一位只走大埔線的伯伯,佢好好人ga~~收得幾平tim!



搬完上樓+炸箱已經夠鐘dinner,大家累斃了。
(點知發現漏咗一箱書係娘家......唯有遲d慢慢再逐少逐少再搬去新居啦)



 



14/9



今日我請咗半日假,原本打算整蛋糕,可惜買完d零星家品之後已經無咩時間了。都係執執間屋,準備入伙儀式。



我地唔拜神,只係簡單將d硬幣放屋企的四角,再開爐煲水就完成儀式了。



因為咩煮食工具都未有,dinner都係落街食jar~



由今日開始,我地就晚晚會係呢度過夜了^^諗起都好開心,因為終於有個「家」!!! 最重要係終於結束「兩頭滕」的生活了。



其實呢排大家為間屋奔波勞累,理應好快瞓著,點知我地都失眠!!!!唔係因為太興奮,而係生保床瞓唔到!!! 唔知點解,一d屋企的感覺都無,反而有d似去宿營.........(但我地去宿營去外地旅行,又唔會因為陌生環境瞓唔到喎...)成間屋的感覺好陌生啊~~~真係住咗係度嗱!?感覺太唔真實了。



 



攪間屋期間,我同主人鬧咗好多次交,可以講係攪成個結婚過程中,吵得最金的時期!!!主人覺得我樣樣野都好高要求,攪到佢唔敢隨便落決定,下下要問準我咁,令佢覺得d野拖慢晒(忟);我反而睇唔過主人唔想抹屋,做咩都好似求求其其咁,間屋係自己,上心d啦。我地小至搬d咩入去,大至買咩傢俬,都嘈嘈嘈嘈嘈。



有一剎那,我真係唔知自己為咩要買樓,為咩要結婚,真係好X煩呀!!!



老實講,攪間屋的2個幾月,我真係好唔開心,有幾次好想發脾氣,但見大家都開始嬲嬲地,主人黑晒口面,我都忍住唔發火..............



去到後期,仲差個幾星期就入伙,我先開始睇開d,個人開心番d,仲漸漸期待入伙呢一日快d到,因為我知道我就快到岸脫苦海喇~~~yeah!! 主人呢個時候已經謝晒,hahaha,唔好咁啦,捱多陣到ga la。



 



入伙後第2日,主人突然同我講咗句「對唔住」,佢話攪間屋期間,成日發我脾氣,攪到我唔開心.............其實我老早原諒咗佢啦。但收到佢的sorry,個心好甜呢。



我都要同主人講「對唔住」



我知你有時做野做到好累又忟晒,我都仲push你做呢樣個樣,又成日三心兩意攪到你的plan亂晒,要你重頭再度過,不過間屋依家都算靚靚仔仔啦~~~有好多野,住落先知點咁嘛,relax~



送你一碗我煮的愛心公仔麵啦~~









 



賀 入伙成功!!!!



 



攪完呢個搬屋大project之後,我發現,我手臂上的老鼠仔返咗嚟呀~~~



 



by笨豬小慧simple



 


5 則留言:

  1. 小慧,其實我都好想再講多一句對唔住比你聽。近黎大家都好忙好累,結婚o既野又因為攪入伙而延遲。我想快快攪掂唔係想是但,而係一黎成日要麻煩阿爸感到唔好意思,二黎想快快攪好dee野,有時間攪結婚之餘仲可以快dee開開心心享受下新居o既生活~~~~ 不過過程之後我都開始慢慢calm down下來,其實小慧成日都要o係屋企係咁整lee樣果樣,又要自已攪dee相(因為我真係連好簡單o既都唔識),仲要遇上公司o既情況。希望我地都可以繼續開開心心,笑住咁面對同迎接我地o既big day啦。 by醒目主人simpson
    [版主回覆10/08/2011 20:02:32]要你爸爸成日幫手, 我其實都唔好意思ga~~~~所以你要學識晒佢D勁野啦~~wakakaka。依家已經開開心心咁攪緊結婚野喇。by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 最緊要。。牀頭打交.牀尾和,relax~~~ 你同主人都唔好俾太多壓力自己,要開開心心啊~~~

    回覆刪除
  3. 恭喜你地呀, 終於有個家了! 個公仔麵好靚呀
    [版主回覆10/02/2013 00:45:54]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆10/08/2011 20:03:25]多謝你呀, 呢D即食食物真係獻醜喇。 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 嘩,主人呢番愛的宣言,冧晒咯~~總之以後都會相親相愛O架喇,進入直路喇~~
    [版主回覆10/09/2011 12:29:39]條直路得番100m咋~~~~~:( BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  5. 終於都入左伙, 太好啦, 以後你地就一齊生活架喇.. 唔好再為少少野嘈交喇 :P

    回覆刪除