2011年9月1日 星期四

第一輪送貨

2011年8月27日(六)


 


好緊張好緊張,今日就是小小小豬欄開始有傢俬的日子。


今日約好送:(1)雪櫃、(2)洗衣機、(3)紅櫻桃的訂製傢俬


 


放工即刻仆番新居,又好黑仔咁搭咗架壞的巴士,全程蟻躝咁慢,最後仲要係鑽石山跪底咗=.=",攪到我用咗1.5hr先返到新居,氣!!!!


不過趕都無用,d傢俬電器等到4pm才陸陸續續送到,難為早到的未來老爺等到變化石了。


 



雪櫃的size真係預得啱啱好,用盡晒呢個唔夠2呎闊x5呎半高的狹小空間,勁!!!


但剪綵後,發現漏送保養證,唉.....又要打去DSC追追了


 


 


紅櫻桃亦送咗傢俬組件嚟,total有37件!!!



堆滿晒成個飯廳了~~~


明天早上師傅上嚟安裝,期待ing。


 


 


等等等到6pm,洗衣機都未見影,頂,放飛機!!!!有冇攪錯ga!!加埋個雪櫃的手尾,DSC的service真係好唔得咁,唉希望之後送嚟的野唔會咁多甩漏啦。


 


by笨豬小慧simple


 


3 則留言:

  1. DSC d service真係麻麻地,我有個friend話送話送!送左半個月,個鞋櫃仲未送到啊!要追得緊啲!
    [版主回覆09/01/2011 18:14:00]今日都未收到洗衣機間供應商的電話, 又仲未收到張保養證, 睇嚟真係要追緊d!!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. WOO~~就嚟有成品睇LA~~
    [版主回覆09/02/2011 12:09:00]yes~~但仲未得閒打字=.="
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 9月10日DSC..會送傢俬來lu^^希望一切都順順利利^^
    [版主回覆09/02/2011 12:09:00]我都係呢日送傢俬呀~~第二輪, wakaka, 祝你都一切順順利利啦
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除