2011年9月6日 星期二

第二輪送貨

2011年9月3日(六)


因為主人要返工,所以今日得我一個做「等送貨吉祥物」,可幸未來老爺唔嫌煩悶,陪我一齊等。


今日約好送:(1)床架、(2)梳化、(3)餐枱、(4)洗衣機


最遲個件約咗9pm前送到,間送貨死都唔肯6pm前送,真係好衰,點解唔可以同一個時段送晒d野嚟咖???希望唔好真係等到9pm啦,會死人ga。


食埋lunch都未有電話到,仲有時間買埋櫈仔等收貨,唔洗好似上次咁企成日。


2:30pm,傢俬開始陸陸續續送到。


 



床架即場砌,但師傅好似唔多熟手,最後要未來老爺落埋場幫手。


 



梳化係砌緊床架的時候到了,只係將貴妃位和兩座位扣埋,very easy。


顏色好夾間屋呀~~~~好開心無揀錯!



立即試坐,望住個靚景,真係嘆到唔捨得起身呀~~~連未來老爺都大讚我地呢張梳化買得好!!


 



餐枱原來都要安裝(四隻腳),而且張枱原來好重ga~~~~不過我懷疑DSC出古惑,係舖睇明明係黑色,送嚟呢張綠綠地色,但送嚟的顏色編號同單上一樣,而單上無標明顏色,咁即係硬食無得換啦~~見張枱都四四正正,算了。


 



上次放飛機的洗衣機終於送到,而且好好彩安裝師傅係附近,可以即日上門安裝埋。


因為廁所位有d窄,又要勞煩未來老爺和師傅夾手夾腳抬起部機逗入去。


其實收呢部機我真係嬲嬲地,上星期六放飛機後,星期一就打俾DSC要佢地跟跟佢,佢地只係同我講搵咗供應商,要等個邊call我。好啦,等到星期四都無電話,打俾DSC佢就只識叫我等,我真係忟晒,我同DSC講,如果供應商又好似上次咁機又唔到電話都無個,我又係屋企齋等呀,唔好浪費我時間啦。DSC就話,最遲聽晚有電話,我話無咁點先,我可以搵邊個投訴呀,你地扯晒貓尾啦,DSC最後無奈俾個直線我用嚟投訴。好彩呢個直線電話最後無用到,供應商都真係打咗嚟(不過係星期五晚上九點),我就同佢講上次你地放飛機喎,佢竟然話今次係第一次約送貨!!! 真係好笑,我張單寫明27/8送貨ga。


不過點都好,總之終於收到貨。


但試機時發現d水喉塞塞地,去唔到水倒流番去個洗手盤度,又要勞煩未來老爺買野嚟通渠。唉,真係一波三折。


 


 


依家小小小豬欄的傢俬已經八八九九了,只差床褥和電視。


定好咗14/9入伙!!! 當日亦係主人生日的大日子!!! 雙喜臨門!!


要開始pack野搬去新居了,又一艱巨任務。


 


by笨豬小慧simple


 


沒有留言:

張貼留言