2011年9月2日 星期五

安裝訂造傢俬

2011年8月28日(日)


今日紅櫻桃有師傅上嚟組裝尋日送嚟的傢俬。


師傅好準時,話10am真係10am嚟到新居。(攪到我地都陪佢地早起,我仲好眼瞓呀~~~)


一入屋就開工!!



攪到一地都係紙皮,不過係我叫師傅咁做嘅, 因為唔想刮花木地板。



今次有2個師傅一齊開工,賺咗。(上次朋友同我講得一個師傅安裝,攪咗12個鐘呀~~)


由10am攪到4pm,終於砌好晒d櫃了。



第一件完成的係書架連枱


初時以為無底板,點知係有(只怪我地傻吓傻吓咁無睇清楚張設計圖啦),所以遮住咗d電制(剛剛好係櫃門後面)。師傅見狀,即時開電鋸cut窿,你都咪話唔堅!!!


 



第二件完成的係窗台櫃


呢個無難度啦~~


 



緊接完成係衣櫃


師傅都話我地醒,整個衣櫃放係窗台,慳番好多位ga~~只可惜窗台牆身唔係垂直,所以有少少漏光,呢d未來老爺會幫手執漏。


 



飾物架都超高速完成!!


度尺真係好準,fit晒呢個三角位,掂!!


 



吊櫃


呢個item有d麻煩,造得太淺放唔得d咩野,做得太深又怕唔穩陣會跌落嚟,而又好衰唔衰,呢個位的天花有一半係木板(假天花).....問咗度尺師傅的意見,佢話不如造深少少,可以打螺絲上天花,咁就安全d。


但最終吊櫃的深度係剛剛好到真假天花的接駁位,即係唔可以打螺絲上天花了.....


又好黑仔咁,裝好個吊櫃上牆之後,先發現有塊板裝錯咗,裝唔到門,要拆咗落嚟再裝過......


又裝又拆又裝,呢個吊櫃攪咗2個鐘先完成,主人都要落手落腳幫埋手。(因為得一條梯又無買櫈仔,高d的主人就做「托櫃天皇」,辛苦了)


其實應該仲有塊木板造個假橫樑遮醜,但塊木的成品唔長唔短,最後當然無裝到啦(浪費咗一塊木的錢......)


加上天花和牆身唔係完全垂直水平,裝咗個吊櫃之後有d空隙出現.......


所以又要拜託未來老爺幫手執漏了。


 



最後完成的鞋櫃


呢個櫃都裝咗好耐,尤其下面個6格鞋架,用就易但原來好難安裝ga,師傅要零空單手托住個架,另一隻手就上螺絲,成個架係實木,好重ga,真係力的表現。


 


組裝晒d櫃之後,就係成屋的紙皮、木碎、灰泥、螺絲釘等等......個戰場真係亂得好驚人(唔記得影底),花咗2個鐘先收拾好殘局,散晒.......


櫃的品質、度尺、安裝都好好,只係個吊櫃有d唔滿意(關幅牆唔平的事,無計),同埋有d後悔個鞋櫃揀咗深色而唔係白色,視覺上好怪咁,希望餐枱送到後感覺會和諧d啦。


 


by笨豬小慧simple


 


2 則留言:

  1. d 櫃好實用, 好啱位!!! Good Good Good!!!
    [版主回覆09/06/2011 00:52:00]睇圖唔覺, 原來D櫃造起好大個GA~~~可以放到好多野
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 我原本都想買呢啲鞋架,但查理斯對腳太大放唔入啲鞋呀....wakakaak~~間屋成型啦~~幾時比我去玩呀~~
    [版主回覆09/06/2011 15:30:00]仲有排攪呀~~依家趕緊中秋後入伙, 但仲有好多野未買呀~~唉
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除