2011年9月23日 星期五

20112011BG2B gathering @ 雀家中秋聚

2011年9月12日(一)


今日就是八月十五人月團圓的中秋節。


我和主人的屋企都不傳統,已經係前幾日做咗節,所以今日我地就二人世界去街街。


先同主人食pre-birthday dinner。(容後再blog)


之後就係今日的重頭戲 - 20112011BG2B聚會!!!


可以去mc win家攪攪震呀~~~好興奮啊~~~


mc win家真係大到無朋友,真係好想係個廳度試吓打唔打到十個筋抖!!!


係呢個都算人齊的時候,我地B2B當然要嚟番次少女講啦~~~真係好窩心的一次,希望再有機會嚟多次pillow girls talk。


mc win家又有好多野食,薯片、汽水、蛋糕、湯丸!!!!!! 你實在太客氣喇~~~




最後,仲要多謝大家送俾主人的surprise



多謝你地預備蛋糕和蠟燭呀~~~主人今年第一個蛋糕啊


出現的時候仲嚇到主人!!!




今晚玩得好開心呀~~~好耐無玩到凌晨時份先回家了,雖然爆眼瞓但又唔捨得走。(第2日瞓死咗)


多謝mc win的招待!!!!




BY笨豬小慧SIMPLE


3 則留言:

  1. 我都好鍾意你哋O黎玩呀,第日第埋啲仔仔女女一齊o黎啦~~
    [版主回覆10/03/2011 00:52:00]呢個就一定會啦~~~~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 下次可以黎我地度啦~~~~~~上次多謝大家o既驚喜呀~~~
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  3. 好呀!!!我勁想去你度搗亂~~
    [版主回覆10/06/2011 11:49:00]無任歡迎呀~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除