2011年9月4日 星期日

過大禮有感

過大禮已經告一段落,可幸都算順順利利,但並不算順心順意。


 


因為呢排媽咪同d親戚反咗面,我的過大禮唔會好似妹妹上年咁請食飯,媽咪初時仲發爛話預咗我BD當日出門無人嚟飲茶,什至連女主家吉晒,佢都唔希罕。


我當時真係好唔開心,傷心到喊!!


媽咪你係唔係想揀我大日子同佢地開片玩野呀?? 咁我點呀? 其實你有冇諗過我的立場呢??


 


雖然話唔請食飯,但通知人地一聲我過大禮喇(即係準備收炸彈),禮貌上都係應該做嘅。


但得到的答案係,d親戚都唔讓步,堅持要我媽咪上門派帖,仲要道歉!!! 否則,佢地唔會出席我的婚禮。


哈哈~~~係唔係玩野呀???


廿幾年的恩怨,都好難講邊個啱邊個錯,要媽咪單方面道歉,真係有d過分!!! 我亦唔想因為我的婚禮要人出席,就委屈媽咪。


 


依家都好嘅,班親戚早d話我知唔到,總好過BD當日先放我飛機,依家仲有時間俾我慢慢安排個seating plan和guest list。


touch wood女家主家坐得半圍人囉,蝕唔起咩。


 


前幾日仲打電話俾我,探我口風係唔係媽咪會親自派帖俾佢地,呢回我「拖字訣」,實行「皇帝唔急太監急」政策,耍番班衰親戚一輪先算。


其實帖我一定會派俾佢地,派餅食飯個d我都會做足,媽咪唔做咪我做囉,至於佢地點諗,佢地嚟唔嚟我都唔care了,我只可以做好本份,問心無愧!!!


 


諗通咗之後,個人輕鬆晒~~~


 


by笨豬小慧simple


 


5 則留言:

  1. 無錯,完全同意,問心無愧,我地做左本份,如果啲大既真係要同我地依啲細既計較,係佢地唔大方,況且幾十年的不和亦不是靠我們三言兩語解決到,或數算得清,做了應做的就可以了!寧願他們不來,亦不要滿有怨言的俾面派對!真心祝福的,能否到來我們也會明白的,不是嗎?
    [版主回覆09/08/2011 22:23:00]無錯, 唔要俾面派對!!!
     
    其實唔開心已經過晒了, 多謝你地係我最down個時支持我!! 我好快就彈番起身了
     
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 結婚係開心事, 做左自己要做的事就得la ,,,,,,其他人點o念, 冇辦法控制!!! 開開心心準備自己的大日子, 唔好俾lee的事, 影響心情!!!!!
    [版主回覆10/02/2013 00:51:51]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆09/08/2011 22:24:00]我已經let it go了, 依家個人開心晒~~~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  3. 小慧,雖然無咩嘢實際幫到你,但記住,你有好多同路人啊,我哋無限量撐住你~~好好準備派炸彈啦~~
    [版主回覆09/08/2011 22:26:00]多謝你地0個晚撐我呀, 我即刻可以彈番起身!!! 炸彈仲未準備好呀~~入伙後先慢慢攪了
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  4. 小慧,諗清楚晒咪好law。佢地唔黎其實我一dee都唔care~~~~~我care多dee我果班同我多年又見證住我地一齊o既朋友同老死多dee ja。
    同埋最重要你媽咪好明顯都唔care,佢仲可以好開心咁同大家一齊大吃大喝大笑~~~~~~咁起碼最少你媽咪果日黎參加時係開心的~~~~
    by醒目主人simpson
    [版主回覆09/08/2011 23:25:00]初初都覺得D親戚唔到, 有D遺憾和可惜, 喊完一輪就諗番, 我仲有好多朋友支持和期待我地的婚禮, 呢D先係我地攪婚禮的重點, 之後就開心番晒了。
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  5. 看到你呢篇blog,感受到你難過,唔緊要wor,你問心無愧,做左自己本份已經夠喇, 支持你,加油呀!!
    [版主回覆09/17/2011 13:01:00]依家諗通咗無野喇
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除