2011年9月22日 星期四

蜜糖月::大阪+和歌山+神戶

一早決定Honeymoon會去日本(因為主人未去過),初時想去東北一帶or北海道,311地震後,呢2個地方都去唔到了T^T


finally都係去日本,但改去 大阪+和歌山+神戶



 


尋日終於去咗報團!!! (實在懶去攪自由行同plan行程了)



兩晚溫泉酒店,希望有一晚係露天溫泉,同有得食溫泉御膳啦(可惜無得瞓tatami)


日本環球影城!! 上次同屋企人去京阪無去到,今次要去喇


神戶我同主人都無去過,聽聞11月中旬後有紅葉睇,希望睇到啦~~~


 


好想快D去Honeymoon之旅啊~~~~(但又唔想咁快到BD>~<)


 


BY笨豬小慧SIMPLE


8 則留言:

  1. 我 honeymoon 都係去日本呀! 我地會自由行去北海度, 二月可以睇埋雪祭
    [版主回覆09/29/2011 22:02:00]冬天梗係去北海道滑雪啦
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 我都係咁話, 結婚咁多野煩, 去honeymoon己經唔想再費神plan行程......kakaka...
     
    [版主回覆09/30/2011 15:14:00]係呀~~~而且主人未去過日本, 即係d野又係我一個跟晒, 我會死ga~~~都係懶懶地跟團算了。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 我覺得環球影城好好玩架...好玩過迪迪尼十倍!
    [版主回覆10/03/2011 00:55:00]同屋企人唔方便去, 今次倆小口要去玩吓了!!! 係唔係好多機動遊戲??
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  4. yeah,我頭先都book咗台灣烏來浸溫泉咯~~
    [版主回覆10/03/2011 00:55:00]YEAH~~~咁即係我地每位20112011婚合會成員都係結完婚即時honeymoon??
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  5. 你第二晚果間咪可以露天溫泉囉..... 我地果陣係住浦島架..... 不過開頭都有少少唔習慣同尷尬呢...... 赤條條咁行出去浸.....
    [版主回覆10/03/2011 00:58:00]我去台灣和韓國都係赤條條浸溫泉GA!!!不過分開男女浴
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  6. 去到 USJ 記得要玩 spiderman 呀~~
    [版主回覆10/03/2011 14:34:00]OIC~~一定要玩啦。洗唔洗排好耐隊GA?
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  7. 環球影城既機動遊戲唔係玩刺激,而係好多3D影院呀....感官遊戲等等...畫面設計靚到不得了........岩晒我呢D 唔敢玩過山車0個類機動遊戲既膽小鬼.....
    BTW,婚合會..睇黎得我唔係即刻去HONEYMOON~
    [版主回覆10/03/2011 14:37:00]OIC~~~因為媽咪細佬對主題樂圓興趣一般, 都係留番自己再去先參觀啦~~~
    我都唔敢玩過山車呀~~~~畏高
    你都係遲我地一個月去HONEYMOON je~~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  8. 日本,超想去,玩得開心啲呀~~~
    [版主回覆10/03/2011 14:37:00]我仲未衝出亞洲呀~~~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除