2011年9月8日 星期四

Beauty Hera希臘女神final trial

2011年9月5日(一)


9月喇,結婚旺季就到了,趁仲算多衫係婚紗舖,約埋兩個媽媽睇多次衫,睇吓要唔要轉款。


玩咗3個鐘,finally只有我轉咗一件晚裝,haha。


依家所有禮服confirm晒,只等婚前一星期再去fitting和揀首飾。


又攪掂一樣野,yeah~~~~


 


照片private咗,只限blog友觀看,婚後會open番^^


 


by笨豬小慧simple


2 則留言:

  1. 我上次影婚紗相嗰陣都覺得希女的衫唔錯~!!係個位幫手試衫的女仔態度差D~~!!
    [版主回覆10/02/2013 00:50:09]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆09/10/2011 12:18:00]聽聞佢地走人走得好厲害呀, 我試3次衫, 3次都唔同人serve我, 而我次次上去都見唔番同一個女仔呀
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 呢間d衫都ok wor, 之前我影pre-wedding 有件新衫係外租,幾靚呀!!!
    [版主回覆09/20/2011 15:25:00]佢依家外租和外拍的衫分開了, 其實有d晚裝睇中無試, 因為group咗去外拍個邊喎.....
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除