2010年3月31日 星期三

品果影像 - 令人好擔心呀

最近看了一位BLOG友的婚攝經驗(她剛剛3月中去了麗江照相),她似乎遇到了很多問題,尤其品果的服務,很多東西跟原先說好的都不一樣,真係令我好擔心呀


 


問題:


1. 化妝師全程躲在車裡,不肯下車跟貼一對新人,沒人拎衫,沒人拍花絮。


2. 拍攝前一天,攝影師很晚才跟一對新人見面,而且對新人的要求一無所知,那之前品果強調的「溝通」豈不是白費了麼?


3. 很多婚紗禮服在試身時才知道給其他人hold了,最後想要的款式都沒了。


4. 攝影師差不多到中午才跟一對新人會合出發拍婚照,新人要求拍夜景,他們都推搪說時間不夠,但黃昏就拍完收工,這是哪門子的「時間不夠」呢?


5. 很多事情品果都似有隱瞞,例如4月至11月不能上雪山,玉水塞索道維修等等,email時都無提及過,要到拍攝個時面談,先同你講呢度唔得個度去唔到,好唔老實,而新人都洗濕咗個頭,任人話去邊就去邊影。


6. 景點方面,我們想拍古城夜景、束河古鎮、雪山遠景(不上山)、沿途拍一下花草,跟品果通了一次email,他們回覆說以上景點都距離很遠,不夠時間拍,只可以古鎮(不知道是什麼古鎮)>>拉市海>>玉柱撆天/玉水塞,跟我們想要的是兩回事咧,攪什麼呀,如果只影花花草草山山水水,幹嗎我要山長水遠去麗江呀,元朗都大把景啦。


 


現在真係有D後悔咁快搏槌揀咗品果,價錢雖然係香港的一半,但都是眾多麗江公司中最貴呢,唔係嫌佢最貴,係覺得佢收得我呢個價,我相信佢地俾到我的服務係真的,唔係講就一套做就一套,但原來都係一樣。其實我咁早就book咗婚攝,係唔係太衝動呢?


 


睇怕,我們要花多d時間同品果個邊bargain一下,仲要密切留意其他用完品果的朋友回來的feedback,希望可以push到佢地做到我們的要求。


 


仲係好擔心呀~~~


 


by 笨豬小慧


 


13 則留言:

  1. 唔駛太擔心, 大不了咪搵多間影, 鍾意的話結婚周年影多次又得. 錢解決到的問題唔算係大問題, 最重要係婚後生活.
    [版主回覆04/05/2010 18:01:00]婚後生活又係另一個叫人頭痕的問題..........
    by 笨豬小慧

    回覆刪除
  2. 唔洗咁擔心...我join左品果...剛剛3月係麗江影完番黎...有d野係可以傾既, 我係e-mail好多野都話唔得,但到影個陣咩都得..最緊要你預備充足..到時可以表達到比佢地知~  同埋佢地好多時都要推一推先move一move~所以要多d睇下其他人既分享....見有咩問題就即刻問下品果啦~
    我add左你做blog友..你會知多d 品果既野架~放心啦~
    [版主回覆10/02/2013 02:05:48]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆04/06/2010 16:44:00]多謝你呀,其實我地唔係太識果面dee地點o既location,所以o係選擇之上有好多唔明朗因素。
    但o岩o岩有個freind過左去玩左一個星期,對地區上o既認識多左,我諗再同佢地傾o既時候會好好多。不過都繼續希望得到各位有經驗人士o既協助,先行謝過啦 ^.^ !!
    by 醒目主人

    回覆刪除
  3. 你地由form 1 開始識, form 4 開始拍拖, 難唔到你地既. 如果覺得有需要, 可以試下d 婚前輔導.
    [版主回覆04/06/2010 16:49:00]hehe,多謝你o既提議,但我地咁多年,有感情o既生活,亦有半共同生活o既體驗。加上我自己都識小小心理輔導,都會不停找出彼此生活及對生活看法的一些異同,及對此加以互相尊重及認同。同時亦已磨合出一套problem / conflict solving的mode。不過大家有咩想指導一下的,我們亦洗耳恭聽 ^.^ !!
    by 醒目主人

    回覆刪除
  4. Simple, 我係阿卓呀~ 我個同事 (佢係我同Simpson既師姐黎o架~ ) 剛巧都係光顧品果, 復活節假期就是去拍婚紗照, 等佢返工之後我幫你問問有關情況, 或請佢share一下注意細節丫, 咁個心都會定o的嘛~ ^^
    [版主回覆10/02/2013 02:05:54]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆04/08/2010 17:00:00]多謝你呀~~~佢的share真係好有用, 起碼俾我知究竟到時會係點, 早d知, 我早d同品果講定, 唔洗到時俾人賣豬仔。
    你結婚d野攪成點呀?

    回覆刪除
  5. 唔洗擔心喎, 我3月頭去影完, 服務真係唔錯
    不過你有疑問, 就一定要send email同佢講
    禮服方面, 其他佢地真係好多禮服, 一定搵到合心水
    [版主回覆10/02/2013 02:05:24]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  6. 感謝大家的幫助呀,大家o既sharing對我地好有用o家,如大家有咩資料,好歡迎及好期望大家都可以多多幫忙啦。
    by 醒目主人

    回覆刪除
  7. HI~你有無睇哂我地呢班啱啱係3月影完麗江的BLOG, 我地全部都有SHARE D相俾你睇呀! 起碼你都可以睇多少少, 係咪?
    你幾時去影呀? 如果係4月-11月, 咁你就唔會去到雪山影, 不過我見你行程都無諗住影, 其實你JOIN 1日, 又要換成3套衫, 確實可能影少好多景!所以你想影個D景品果話去唔到咁遠都可能係真事!
    其實我之前都勁嘈,係佢bbs度我鬧到拆天,tony咪係我囉! haha! 我分享下經驗俾你聽呀! 我覺得你絕對要係拍攝前2-3個月sent要求拍的相及風格俾佢地,你可以去品果FACEBOOK度睇下麗江景點介紹先,然後去佢地BBS度搵番你BOOK的月份, 例如:我係影3月, 我就會睇哂3-5月d麗江客人相, 最主要係睇d景, 同埋影的角度風格,咁攝影師就會容易掌握你想影的地方及感覺, 加上你有朋友話你聽d地點距離就更加好啦! 如果你到時會帶netbook or notebook去, 仲可以即時開番你要求的相俾佢地睇!
    對於去到麗江的一切,有好多事只要你自己留心多d,主動及即時講俾佢地知,我覺得佢地一定會聽同埋做到你要求的。即時駐麗江的人都未必知道當地的突變,更好少知道成都的情況,與世隔絕咁,除左急事要通電話外,佢地通常都出外景,影影影,所以我去到就明白點解佢地好似零溝通咁、乜都唔知! 其實佢地好專業, 亦都算好細心同照顧我地了, 有時我地都要體諒佢地每日都去同一處地方,吃同一樣的東西,說一樣的對白,做同一樣的事,只是對象及天氣不同,有時難免疏忽,係咪?
    你記得睇 ₪₪♥Mf † fM♥₪₪ 個blog,好詳盡好有用的,有需要可以俾個email我,我將之前同品果傾的email sent俾你!仲有,成都凱賓酒店勁唔得,如果一晚你唔介意,都可以住,不過俾我返轉頭的話,我一定俾多d錢住間好d~
    [版主回覆10/02/2013 02:05:16]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆04/10/2010 01:17:00]超級多謝你呀,好詳盡呀^^
    其實我地想影o既地11有3個,玉龍雪山,拉市海及麗江古城。
    我個fd去過話麗江就我地住果度啦,玉龍只要有車,半個鐘多少少就到,另外睇map 拉市海亦好近麗江古城的。所以先想睇下可唔可以去晒3個地方。(我個fd話玉龍其實去一去就要番,因為上到去好冷,stay唔到耐)另外麗江古城呢,simple就想影夜影的。唔知得唔得o家呢???
    我地準備會2月尾的一個星期去的,應該雪山就冇問題,但係想問係咪會冇花田影o家???
    感激你熱烈的回應呀........~.~
    by醒目主人

    回覆刪除
  8. 以上問題好似大多發生o係我身上... haha... 品果已經應承改善啦,唔使擔心! 其實係我team人唔好呀,我見其他team都好好...
    上雪山要同d遊客一齊等索道,有時多人真係要等好耐,上上落落都用好多時間,轉衫轉妝又要時間,所以如果你影雪山就得好少時間影其他景...
    花田要睇天氣,要回暖先開花,如果下年2月重係好凍就可能未開花...
    有咩問題可以問我地呢d影完既bloggers呀... 要保持開心先影得靚架,見到d靚相就幾辛苦都值得啦~
    [版主回覆04/13/2010 00:32:00]haha,其實就係睇左你地個blog先開始有dee擔心(佢係勁擔心,日日都係咁講>.<)。所以近日不停四處打探,務求對當地點對點交通時間﹑大約天氣,品果拍攝的手法都能掌握。宜家仲係想影一日,雪山應該o係下面影遠影就算,同埋想爭取影到古城夜影。
    其實我地係擔心影兩日會用左好多時間,之前一日要到成都傾,之後才到麗江開始影下咁。驚影兩日會最少用左3天假期,咁我地就唔可以自己去玩咁耐了(因為佢只可能拎最多6日,已連星期六﹑日)所以好玩又影到又玩到......
    但我地都會再review一下個行程,宜家係影一日家兩日,仲有考慮o既空間。
    ~~~~~~~~好在仲有時間比我地考慮~~~~~~~~~
    by醒目主人

    回覆刪除
  9. Hi,我係第一次睇您個blog,見到您哋對品果o既服務有d擔心,所以都想分享少少。我都係3月啱啱影完兩日返嚟,以上您concern o既問題真係case by case..好似我哋咁...幫我哋影嗰 crew(李剛團隊)真係好好..全程都好照顧我哋...我哋o既要求佢都盡佢能力滿足我哋..eg架車行行吓我見到有個境我好鐘意,嗰度其實係馬路兩旁有好多樹.我同佢哋講...佢哋又真係停低架車...幫我哋落車影......我哋影咗兩日都無話去到中午先出發...佢哋大約會約您哋8點半到佢哋嗰到化妝..換衫..搞掂大概約10點半到出發...同埋前一晚佢哋6點鐘已經打俾我哋話佢哋大概8點半至9點會約我哋見面傾o野(您有咩要求可以再同佢哋傾)....到正式影o既第一日我哋其中一個景點係要影夜景......仲有我哋都有影拉市海o既日落(嗰時大概己經6點幾,我男朋友仲記得影完大概都7點幾),跟住先去影古城夜景...去到束河古城(因為大研太多人)...佢哋都仲要專登等到天黑先再幫我哋影..(因為麗江比較夜先會天黑..唔似得香港6.7點就天黑)..同埋成都嗰度其實有好多衫選擇ga...其實我自己都比較掩尖,但都好容易就揀到衫.....所以真係唔洗太擔心啦...如果您都想睇我哋d相,或者有野想問...您可以send e-mail俾我啦....edithtsoi69@yahoo.com.hk
    [版主回覆10/02/2013 02:05:09]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆04/14/2010 11:29:00]Edith, 十分感謝你的回應呀,確實大家的回應令我同小慧都開始有番好多信心。
    hehe同埋因為你有影夜影關係,所以我地更加落實我地o既行程。感謝你們呀...
    by 醒目主人

    回覆刪除
  10. 我朋友都係呢間影...景就好靚,不過化妝set頭同d衫就普遍!

    回覆刪除
  11. 我也是看到你的blog才知道不能上雲山的事,確實是有點失望,我也是4月19,20拍麗江的.有什麼news請也多多分享....我也是買了貴機票,而且最近雲林也有地震!
    [版主回覆03/25/2011 17:51:00]問了品果, 震央距離麗江都頗遠, 320km, 佢地無事, 拍攝唔會受影響, 放心
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  12. 原來是上一年的事
    [版主回覆03/25/2011 17:52:00]剛剛朋友2月尾也去了麗江拍婚照, 佢話服務好好, 佢影得好開心, 又上到雪山, 俾咗好多信心我。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  13. 我個化妝師就係係車度囉,勁嬲!
    [yen回覆06/23/2012 22:43:37]緊係冇啦,講左比佢地知都冇用....希望d相靚啦~
    [版主回覆06/22/2012 16:20:39]嘩, 咁真係好大整古喎, 安排個咁的人俾你, 咁品果有冇free你d乜野當補償?
    by笨豬小慧simple
    [yen回覆06/19/2012 14:30:53]化妝師叫媛媛,問左品果話化妝師對紫外線敏感所以落唔到車,但我覺得事先要同我講囉!
    [版主回覆06/19/2012 13:35:49]點解??你事後有冇同品果投訴?
    我的化妝師嬌嬌非常好呀, 有講有笑, 又幫我影花絮
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除