2010年3月24日 星期三

提親@彩福皇宴 - 旺角始創6樓西式廳

今晚真係一個好緊張的飯局,主人正式向媽咪提親,兼睇吓擺酒的場地。


 


彩福皇宴 - 旺角店(西式廳)
地點:九龍旺角彌敦道750號始創中心6樓全層
電話:2811 1983
網址:http://www.choifook.com/banquet_mk.html


 


雖然媽咪要求先提親後book場,不過經過上次婚展的結論,攪好晒呢d麻煩飯局先book場,2012年咪結到囉,所以我地決定先斬後奏。


 



電梯大堂,似走廊,不過裝修都幾靚,經理介紹呢度可以擺吓油畫。



門口有個拱門位



receiption位係拱門後面




整個場地四方無柱,白色佈置為主,深紅色地毯



樓底好高,仲有水晶吊燈2大戔



音響燈光都好新款,燈係可以變色360度轉動的射燈,應該好有演唱會feel



禮台佈置好有宮廷feel,靚



平面圖,最多可擺30席。


 


媽咪對呢個場都好滿意,不過佢鐘意iSqaure利寶閣多d,可惜,已經爆場。我地都諗好對白:「利寶閣個場2011年年尾爆晒啦,而且2012年的價錢都未知,無理由book咗後任人魚肉ga。好彩彩福呢個場有我地想要的日子,價錢又講好晒,我地就book咗呢度啦。」嘻嘻


 


同場加映4樓中式廳的相:



紅色佈置+深紅色地毯,有d暗沉,唔太鐘意



禮台的設計反而靚得多,不過紅燈籠到時影相唔知會變成點



得一戔水晶吊燈,唔係幾夠氣派喎


 


仲差未正式兩家人一齊食番餐,咁呢d麻煩飯局就可以告一段落。


by 笨豬小慧


 


菜單、價錢、優惠資料:http://hk.myblog.yahoo.com/simpsonsimple1120/article?mid=261


6 則留言:

  1. 朱小慧,辛苦晒整個blog出黎。^^ ,打得好仔細o我!!
    lee個將會係用黎記錄我地一年半多結婚大作戰o既里程碑。希望一方面比番自己有個回憶之餘,亦好似其他blog友一樣,將自己某方面o既經驗及心得協助一dee將要面對同樣事情o既人啦。
    lee度將會愈來愈熱鬧,愈來愈豐富亦愈來愈幸福!!
    在觀看的有緣人,請祝福我們吧!!! ^^

    回覆刪除
  2. TO:醒見主人
    唔辛苦呀,反正我打慣BLOG了。希望我可以持之以恆啦~~亦多謝到訪的朋友路人
    by 朱小慧

    回覆刪除
  3. hello......我都係 20.11.2011 BD 架.....

    回覆刪除
  4. 恭喜晒你呀,你地攪成點呀??? o係where攞呀??
    有時間的話可要好好溝通一上啦^^
    by醒目主人

    回覆刪除
  5. 恭喜晒你們呀~~

    回覆刪除