2010年3月15日 星期一

三母女一齊印印甲, 印到發燒

自從買咗KONAD的印印甲之後,我突然變咗屋企的「美甲師」(我當然未有師傅級的技術啦)。阿媽同細妹,都玩印甲玩到上癮,捉住我幫佢地印甲。三母女齊齊印!


獻醜一下了。




my hand




用咗呢d甲油(etude house桃紅甲油、彩繪油珍珠黑、彩繪油銀、彩繪油白、top coat)



圖案板就係呢2塊,m36和m57



close up。食指加咗d閃石貼紙,玩少少bling bling啦



另外兩個「傑」作:



細妹的



細妹鐘意公主feel,所以幫佢揀咗個baby pink做底色,再加白色魚網同喱士花





媽媽要求高貴feel,佢揀咗紅色底,我幫佢襯個金色樹葉花。佢話整到咁靚,同雀友打牌到威d




打完收工,多謝欣賞,我會繼續印印印印


昨日敗多了2塊圖案板,又可以試新野,不日出post。


1 則留言:

  1. Miracle Nail Art 水晶甲、樹脂甲設計2010年3月23日 凌晨1:49

    哈哈,印得好靚啊!

    回覆刪除