2010年3月30日 星期二

兩母女的KONAD美白之旅 - part 1

抽中咗BL X Purple House的KONAD Cosmetic的護膚品試用活動,又好好彩我抽中的係美白系列,今年決定要實行我的美白大計,真係夾都無咁0岩,好開心呀~



收到的時候真係嚇咗一跳,咁多野0既,仲要支支係貨裝size,好大堆頭呀。(原來我漏咗放埋盒mask一齊影大合照Orz)

iloje Flobu Whitening Toner 135mL
iloje Flobu Whitening Emulsion 135mL
iloje Flobu Whitening Cream 50g
iloje Flobu Whitening Essence 40mL
iloje Flobu 2W Eye Serum 30mL                                    
iloje Flobu Bubble Cleansing Foam 150mL+100mL(refill)
Collagen Essence Mask 5pcs



就係我影緊大合照的時候,媽咪走埋0黎八卦,仲話:「咁大支你都用唔晒ga la,我0岩0岩夏天d搽面野用晒呀,我幫你手用咁D啦(kee kee)」我:「..........0岩你用咪拎去試下囉...」於是,半被迫之下,我地兩母女開始了KONAD的美白之旅。



用之前,緊係要知d野係乜先得ga,等我每樣簡單介紹一下:



iloje Flobu Whitening Toner 美白爽膚水 135mL $27X

成份主要係植物精華如熊果、西柚、胡椒根、馬齒莧等,美白成份如維他命C、醋酸基、豬胎盤素,幫助提升皮膚的彈性,令皮膚白晢水凝有光澤。



一打開有個小蓋掩,好衛生的包裝呢。

倒出來是透明色的水狀液體(照片不小心delete了),我倒在棉花上,一次用量大約5~6滴,已夠全面+頸使用,有淡淡的花香味,極速吸收,感覺到面仔滋潤了不少,很舒服。我蠻喜歡呢支toner的feel呢。







iloje Flobu Whitening Essence 美白精華40mL $29X



泵咀設計,方便又衛生。



唧出來是奶白色的水質乳液,也有淡淡的花香味,很稀,好易吸收,無咩痴笠笠的fu。大約如圖的黃豆大小就夠搽成塊面+頸。主要成份是熊果、維他命C、南美香草、醋酸基、西柚、豬胎盤素,幫助保持肌膚柔軟有光澤。







iloje Flobu Whitening Emulsion 美白日乳135mL $27X



也是一打開就有個小蓋掩,不過款式跟toner的稍稍有不同(大家有發現嗎?)



倒出來是米白色的有點杰的乳液,大約如圖的份量可以薄薄塗一層在臉上。主要成份是熊果、維他命C、本胺、豬胎盤素、馬齒莧,有效阻礙黑色素形成,增加肌膚彈性,改善暗啞,減淡雀斑和痘印。有淡淡的花香味,略嫌沒有防曬功效。吸收得有點慢,再塗防曬乳就覺得很笠。

最想投訴的是:乳液很難倒出來!要大力"登"好多下才得chok出一點點,要知道早上起床到出門只得幾分鐘,好忙咁嘛,花10分鐘塗護膚品(其中有5分鐘用來倒呢支日乳),實在太"奢侈"了,而且倒出來的份量好難控制,如果改用唧唧樽裝會好好多。







iloje Flobu Whitening Cream 美白晚霜 50g $29X



內附蓋掩,衛生好重要嘛,如果附送匙羹仔方便畢出來就仲好。鑵入面裝滿淡黃色的乳霜。



主要成份是熊果、本胺、維他命C、西柚、醋酸基、豬胎盤素、胡椒根,有效阻礙黑色素形成,加速新陳代謝,幫助對抗環境污染帶來的傷害。

大約如圖的份量夠搽面和頸,有淡淡的花香味,乳霜的質地沒想像中杰(我覺得比日乳更稀一點),不過薄薄的塗一層就好了,塗太厚就覺得有點笠,都算吸收到,明早起床沒有面泛油光,証明保濕效果都OK





我的綜合試用感:第1日用唔知係唔係太貪心,樣樣野都搽得太厚,攪到皮膚焗到出粒粒,敏感又返0黎喇。好彩第2日我減少咗用量,敏感情況有好轉,唔係就慘。

媽咪評語:「整睇都唔錯,都0岩我夏天個時用,係支日乳唔夠潤(但我覺得超笠=.="),仲有好難倒出0黎。我無敏感喎~~~你唔0岩就夏天俾我用埋佢啦~~(有人想雀巢鳩佔)」





打吓打吓寫咗咁長tim,其實仲有好多野想分享ga~不過唔想大家睇得咁辛苦,我留番part 2再寫。



多謝收看,些些。敬希繼續支持part 2!!!(你唔睇晒佢我嬲ga)



下集:兩母女的KONAD美白之旅 - part 2



KONAD Cosmetic官網:http://www.konad.co.kr/
Purple House(KONAD香港代理):http://konadcosmetic.blogspot.com/



沒有留言:

張貼留言