2010年3月7日 星期日

Curel助你對抗惱人天氣

最近的天氣忽冷忽熱,又勁潮濕,真係玩死人。除咗d衫唔乾,周身笠痴痴呢d麻煩野之外,我的皮膚敏感又返0黎啦,95%濕度都甩皮,搽太潤的skincare又太笠會生粒粒,就係我徬徨無助時,Ztyle讓我遇上Curel。






日本花王用了超過30年時間研發的醫學護膚品牌,專門針對乾燥敏感肌,專利的「潤浸保濕Ceramide」成份更獲日本皮膚科醫生認可,現為日本No.1 的乾燥敏感肌護膚品牌



Curel係上年終於到咗香港啦~~一直對她的產品都很好奇,今次有得參加試用真係好開心呀。



BA知道我的皮膚狀況後,安排我試用了極致保濕套裝(3號),包括:
- 90ml豐盈泡沫潔面乳foaming wash
- 30g深層卸妝啫喱make up cleansing gel
- 30ml極致保濕化妝水(III) moisture lotion III
- 10g深層高效保濕面霜 moisture cream





豐盈泡沫潔面乳foaming wash
徹底潔淨汗水及油脂污垢,同時保護肌膚內的天然保濕元素「細胞間脂質Ceramide」,弱酸性的成份在清潔時不傷皮膚,含消炎成分,有效預防乾燥問題惡化。獨特的按壓噴咀,豐盈泡沫瞬間形成,非常0岩我呢d懶人,唔洗搓到手軟先會起泡。

揼兩下就夠全面的用量,臉不用濕水直接塗均全臉,打圈按摩1分鐘後用清水沖淨。

用後感:泡泡一唧就有,超愛呢個design。出來的泡泡豐盈幼細,不會太水水(如果唔係,d泡泡好快無晒),打圈1分鐘後仍有些泡泡在臉上。洗完面後feel到皮膚乾淨晒,卻一點也不崩緊,好神奇!回購率101%!!!





深層卸妝啫喱make up cleansing gel透明色的啫喱,劑4~5粒黃豆大小就夠用全面,能徹底潔淨藏於毛孔內的粉底及唇膏,同時保護肌膚內的天然保濕元素「細胞間脂質Ceramide」,弱酸性的成份在卸妝時不傷皮膚,含消炎成分,有效預防乾燥問題惡化。

我做了一個小小的測試:


眼影、粉底、遮瑕膏、閃粉jelly eye、眼線筆都可以徹底洗淨,但防水化妝品如睫毛液和眼線液只能卸走少部份,看來不能用來卸眼妝呢。

用後感:卸妝啫喱唔笠,看上去水水的,打圈幾次後就有d油走出來,好得意。沖水之後就乾淨晒,唔會油笠笠沖唔淨或者攪到塊面乾崩崩。我會用面紙抹走部分卸妝啫喱,再用foaming wash洗面,感覺乾淨d。





極致保濕化妝水(III) moisture lotion III
保濕成分(桉樹精華)能深入滲透至肌膚角質層,讓肌膚回復高密度水潤狀態,有效抗禦外來刺激,含消炎成分,有效預防乾燥問題惡化。



倒4滴左右就夠全面用,BA教我係甩皮的地方再搽一次。眼面都用得GA。

用後感:極速吸收,皮膚立即感到滋潤,但唔會笠,無阻之後的面霜的吸收。





深層高效保濕面霜 moisture cream
蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華,能深入滲透至肌膚角質層,讓肌膚回復高密度滋潤狀態,感覺柔滑富彈性,同時有效抗禦外來刺激。含消炎成分,有效預防乾燥問題惡化,提升肌膚自我防禦能力,紓緩因肌膚乾燥引起的不適。



又係點5粒豆係面上就夠晒搽晒成塊面。白色的cream比相像中稀。

用後感:初初都怕佢係cream會好笠(你都知天氣好潮濕),點知搽上面好快吸收,一d都唔笠,仲好夠滋潤。





另外仲試咗輕透清爽防曬乳液SPF25 PA++蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華,能深入滲透至肌膚角質層,讓肌膚回復高密度水潤狀態,全面阻隔紫外線及保護肌膚免受外來刺激而變得乾燥。



白色好稀的乳液,易推勻,用後不會反光泛白。仲可以做埋makeup base。有少少笠,不過可以接受,因為我會再上碎粉,就會0岩0岩好。

用後感:唔笠唔反光唔泛白真係好perfect,如果防曬度數再多d就可以連夏天都用埋。回購率80%。





溫和滋養護髮素溫和潔淨洗髮露

能徹底滲透至乾旱粗糙髮絲,同時滋潤頭部肌膚,用後秀髮柔順亮澤,髮絲能柔滑穿梭指間,用後髮絲柔順不打結,解決乾旱粗糙問題,含消炎成分,有效預防頭皮乾燥問題惡化,保持頭部肌膚健康,性質溫和,嬰兒幼嫩肌膚都適合使用。



洗頭水是透明色的,有少少消毒藥水的香味,超多泡泡,用後頭緊唔打kick,又唔會甩好多頭髮。



護髮素是白色,也是有少少消毒藥水的香味,用後頭髮好順滑,吹乾之後都唔覺旱。

用後感:頭皮唔再痕,又無頭屑。我習慣隔日洗頭,洗完頭翌日個頭都唔覺笠。回購率90%。





我每逢轉天氣就會皮膚敏感,痕癢、甩皮、生粒粒呢d時有發生。用咗Curel一個星期,甩皮的情況明顯改善,覺得塊面d皮膚健康咗,睇睇我的skin test:



水份29.6%,細胞間脂質317(愈小愈好)。成績都唔錯,細胞間脂質升番好多,證明Curel幫我回復健康的肌膚,水份就少咗,可能放工去做test,坐得冷氣房太耐又無做保濕啦(真係要加油)。



打完收工,多謝收看。長篇大論咗d,希望你都會睇晒啦~~~最好緊係推一推。



一些關於乾燥敏感肌的冷知識:
- 什麼是「乾燥性敏感肌膚」?
- 什麼是「潤浸保濕Ceramide功能成份」?
- 如何諼理乾燥性敏感肌膚?

Curel官網:http://www.curel.com.hk

沒有留言:

張貼留言