2010年3月17日 星期三

超級開心的一個星期,好運接二連三

上星期真係超級開心,收到BeautyLife送來的大大盒試用品了。






係唔係多到好誇張呢?

多謝BeautyLife和Purple house揀中我參加今次KONAD護膚品的試用活動,仲要係我好想要的美白產品。

iloje Flobu Whitening Toner 135mL
iloje Flobu Whitening Emulsion 135mL
iloje Flobu Whitening Cream 50g
iloje Flobu Whitening Essence 40mL
iloje Flobu 2W Eye Serum 30mL
iloje Flobu Bubble Cleansing Foam 150mL+100mL(refill)
Collagen Essence Mask 5pcs

全部都係貨裝size,收到個吓真係嚇咗一跳,聽聞總值$1XXX!



好運真係一浪接一浪。




另外,又收到一個private invitation試用Pantene Clinicare(一直都好想用佢支頭髮神仙水),真係無諗過有會有公司睇完我的BLOG之後,揀我去試用佢公司的產品,感覺自己寫咗一段時間的beauty blog都算有d成績,原來都有人睇0既。


最最開心
係男友俾咗個一生難忘的surprise俾我!係咩?想知就「踩一腳」啦。(呃推時間)


沒有留言:

張貼留言