2010年3月30日 星期二

兩母女的KONAD美白之旅 - part 2

怕一次過寫晒會太長,所以分開了上下集。

上集重溫:兩母女的KONAD美白之旅 - part 1

下集start!!! 又0黎介紹吓其他試用咗的產品(不過唔係美白line)



iloje Flobu 2W Eye Serum 清爽型眼部精華 30mL $35X

瓶身設計好豪華呀~好像貴價護膚品呢(虛榮心作祟)



泵咀設計,衛生又方便

主要成份是豬胎盤素、本胺、南洋香草、維他命C、醋酸基、活性保濕因子,幫助撫平眼紋,改善黑眼圈,當然可以滋潤眼部的肌膚啦。



唧出來是透明水狀的液體,唧一下夠用2次(我平時只用呢度一半的份量搽係眼,但每次用最少都唧到咁多,唯有剩底個D用來搽頸),有D中藥味,唔知點解搽上眼感覺會似油,好彩都易吸收,但搽太多會生粒粒,我第1日用唔知就中咗招,朝早起身眼角起咗好多好密好細粒的豆豆,無膿但好痕,我估應該係太笠攪到敏感,之後個幾日我減少用量,情況就有改善了。





iloje Flobu Bubble Cleansing Foam 泡泡洗面連補充裝 150mL+100mL(refill) $16X



最鐘意呢種"一唧就有"的泵咀設計,0岩晒我呢d懶人



唧出來的泡泡係唔係好豐盈呢,我都俾佢呃到,點知一搽落塊面度,都未開始打圈,d泡泡就無晒,攪到我相都影唔切,唉,好失望。洗完感覺塊面有少少乾,但又唔覺好乾淨(純感覺,無咩証明可以support)。仲有個問題,個補充裝點樣換呢?倒落去用完的吉樽度?定將個泵咀直接裝係個支補充裝度呢??說明書無講0既







Collagen Essence Mask骨膠原面膜 20g X 5 sheets $5X

用法:
1. 洗面及抹乾。
2. 擲開包裝袋,取出面膜,鋪平在面上。
3. 敷20~30min。
4. 取下面膜,不用洗面,待精華自然吸收,可打圈按摩幫助一下。



精華素真係超多,拎起面膜之後,個錫紙袋入面仲有好多精華剩。



(請無視我個頭,好死亂)面膜紙算薄,敷係面上無咩負擔,精華都無水滴滴,嫌眼位同鼻位的洞開得太大。我起勢將多咗的精華搽係眼肚同埋頸,靚要夠"全面"嘛。

側面睇到塊mask唔算好貼面,有好多氣泡。

雖然呢塊mask的剪裁唔太fit我,不過我都俾佢好高分,因為保水效果ichiban!!!敷完唔搽野對住個電腦打blog打咗2個幾鐘,塊面都無乾爭爭,同我平時敷其他mask要再搽cream鎖水好唔同,而且feel到皮膚彈吓彈吓,真係好正呀~~~睇埋價錢,超值!!十數元一塊mask就做到名牌mask的效果,真係唔推唔得。





用完一星期後,究竟我有冇白到呢?



正面睇,無咁黃啦。

側面close-up,雀斑無走到,鼻翼位d紅印淡咗好多



回購率來評一下分(5為滿分):
美白爽膚水
美白日乳
美白精華
美白晚霜
洗面泡泡雷品, sorry
清爽型眼部精華
骨膠原面膜



打完收工,多謝收看。



KONAD Cosmetic官網:http://www.konad.co.kr/
Purple House(KONAD香港代理):http://konadcosmetic.blogspot.com/



沒有留言:

張貼留言