2010年4月2日 星期五

我又0黎動AL - Pantene Clinicare

「動AL動AL,今日我又0黎動AL,把頭髮,有光澤,又0黎動AL。」(melody"崖上的波兒")

遇上Pantene Clinicare,真係要唱呢首歌先表達到我的心情囉。




今年的好運真係接踵而來,好幸福呀~~~~今次有幸收到HKCOSME.COM的邀請,參加Pantene Clinicare 速效髮根+修護系列的試用活動,萬分多謝HKCOSME.COM,感謝的不謹是他們選我參加試用,而是他們有看過我的美容BLOG,肯定我這一年的努力,原來我個BLOG都有人睇ga~~~真係好開心







shampoo 洗髮水  280mL



倒出來是白色的凝露,有珠光喎,唔通呢D就係頭髮有光澤的秘密?



加少少水就起到泡,泡泡好幼滑。洗完個頭好爽好乾淨,都無甩好多頭髮。







conditioner 護髮素  250g



唧出來是好杰的白色乳霜。用完d頭髮立即滑晒,隔日都未笠。







treatment mask 高效護髮膜 150g



也是白色好杰的乳霜。我有染髮的習慣,所以都要定期做下treatment,否則成頭禾稈草咁出街真係好樣衰。我平時用開1分鐘焗油,第1次用呢d髮膜(聽人講對受損頭髮好有效),初時都好怕做完個頭笠痴痴,好彩都無,頭髮仲strong咗,又少咗打kick,梳頭個時都開心d。







volumn up spray 護髮神仙水 150mL

呢樣係我最最想試用的產品,佢一出個時我已經有留意到,今次有得試用真係超級開心呀~~~

我本身的頭髮好幼又無力,試過去電髮個髮型師發晒皮四話我的髮根電唔起,最後要另外用電熱棒夾個髮根先OK,至始以後,我對電髮都失望了(無謂勉強)。

但,髮根可以彈起的慾望,就無消失到

神仙水究竟有幾"神"呢?睇吓我示範就知。













為咗大家容易分辨,我只噴一邊的頭髮的髮根。

有噴的同無噴的真係好大分別!!!真係彈起咗我D無力的頭髮彈起咗呀~~~識動AL啦~~~好野!!!pok pok公主頭唔洗再裝假狗啦。最重要係免洗,噴係乾濕髮上面都可以,方便出街前噴一噴,keep住一把迷人秀髮唔失禮。





用咗1星期,已明顯見到頭髮健康咗,光澤come back



before:髮尾開始開叉,曲曲梳唔直,暗啞好似菜



滑咗,梳頭都順d,有番光澤啦~~~



大推護髮神仙水,真係神級產品,超級work!!!



打完收工,多謝收看,喜歡就請推一下啦~~你的支持就是動力



Pantene Clinicare官網:http://www.pantene.hk/



沒有留言:

張貼留言