2010年4月27日 星期二

掃走黑頭‧秘技大公開!!



我清粉刺黑頭好鍾意用黑頭鼻貼,因為

1. 方便易清洗
2. 容易買到
3. 平
4. 容易見到成效


初初淨係識齋用,發覺黐出0黎的效果麻麻,而且黐完之後個鼻又紅又痛,於是諗咗好多方便改良黑頭鼻貼。



方法一:先蒸面

利用「冷縮熱脹」的原理,用水蒸氣令毛孔擴張,等d黑頭粉刺容易走出來。我呢d慳皮人緊係唔會買部蒸面機,沖個熱水涼咪攪掂囉,right?



方法二:先做磨沙

我唔用得磨沙洗面膏,連bodyshop的去死皮個d磨沙gel都唔用得,次次用都覺得好拮面,仲試過用完敏感tim。最後好彩俾我遇到佢



SKINFOOD黑糖面膜 100g



係粗糖來的,搽上面慢慢打圈會愈來愈幼,摸到無晒D一粒粒野就可以沖咗佢。黑糖又可以滋潤皮膚,所以用完唔會刺激到皮膚,0岩我呢d皮簿的人用。

記住唔好係香港的SKINFOOD專門店買,$170,貴得離譜!!!有朋友去開韓國託佢幫你入貨,計番只係$60左右,再唔係去龍城買,$70。



方法三:用Handybio離子美容器先做深層清潔




呢個方法係無意中發現,詳細請看我的舊文 - 我的Handybio試用日記 - 第2週 (清走千年粉刺!!)。我會係想黐黑頭之前一日做Handybio,或者係做磨沙之前做(我試過調轉先做磨沙再做機,點知俾部機d靜電拮到痛痛)。做完機之後d毛孔內的粉刺黑頭都冒出來了,再黐黑頭鼻貼就攪掂



方法四:先敷角栓熱膜

有好多牌子揀,我用緊呢隻(孖寶1號)

PORETOL角栓clear gel  $59

透明色的啫喱,打圈搽上鼻同下爬,一搽已經feel到熱熱地,敷3分鐘就可以洗乾淨。為咗保持「毛孔擴張」狀態,我會用溫水洗走佢。





用咗以上的方法,清黑頭粉刺的效果顯著咗,但緊係唔會一次過用4個方法啦,我通常會用1+2+4 或 1+3。





用黑頭鼻貼KO下爬粉刺大法!!!

我諗好多sis同我一樣有呢個問題,黐得個鼻又想黐埋下爬,不過鼻貼得一個size(又無出下巴貼),咁點攪好呢?不如試下我呢個方法:



1. 拎多一塊鼻貼出來,連膠片係中間cut開一半(另一半袋番好留番下次用)



2. 彎個邊好0岩「咀形」,1/2的鼻貼剛剛好fit到下巴個位





打完BLOG都夠晒鐘撕出來啦~~~唔怕噁心可以拉落去睇吓我的成果:













下爬(有ga~~~可能白色紙睇唔清楚)



鼻鼻





溫馨提示:黐完要記得做收毛孔呀~~~

黐之前先放孖寶二號(PORETOL Astringent Liquid $59)入雪櫃,第一次大約雪1小時啦,黐完洗乾淨面就打圈搽係鼻、鼻周圍、下爬,吸收咗再搽skincare。

嫌未夠收毛孔,就敷雪凍的乾毛巾啦~~~準備一條乾淨的毛巾仔,放入保鮮密實袋,雪係冰箱約30min~1hr,睇《女人我最大》小凱老師教路的。敷完再搽野。





大家都俾心機幫鼻鼻下爬大掃除。多謝收看,唔嫌核突就推一下啦。



沒有留言:

張貼留言