2010年4月15日 星期四

用完GoodSkin Lab SMOOTH-365, 塊面滑到跣手呀!

睇d skincare廣告,model皮膚又白又滑零毛孔,真係好羨慕,好想好想自己有咁0既皮膚就好喇。不過現實緊係唔完美,我的皮膚上面長期有乾紋,鼻頭毛孔又同我say hi,搽粉係可以遮到,不過治標唔治本囉



GoodSkin Lab呢個牌子大家應該唔陌生,佢的去皺精華和眼霜,一出立即風靡全港,因為即用即見效,真係好神!3月佢又出新野,就係SMOOTH-365透澈柔滑精華,主打收毛孔和平滑皮膚,一知道消息,我已經雙眼發亮。多謝Ztyle選中我參加今次的試用活動,super lucky!!!





GoodSkin Lab SMOOTH-365透澈柔滑精華  $285/30mL(屈臣氏)



唧唧牙膏裝,樽口細細易控制份量,咁就唔怕唧多咗晒野啦。

微粉紅色的cream狀乳霜,無味。



SMOOTH-365透澈柔滑精華如何幫我又白又滑呢?

膚色透亮
Clarity-promoting extracts 淨澈活膚促進配方:淨化膚質、淡化斑點、提升透亮白皙膚色。

膚觸柔嫩
Optical diffusers 煥采柔焦科技:修飾肌膚粗糙紋理,還原柔嫩膚觸。

膚感持續平滑
High-tech power peptides 強效胜肽導入科技:協同膠原蛋白作用,撫平細紋,保持平滑膚感。







使用方法,簡單又方便:
1. 早晚清潔肌膚後,以按壓1-2次的量,使用於滋潤前。
2. 輕抹於全臉及頸部肌膚-特別加強於粗糙,凹凸不區等完全吸收後,再使用滋潤品。
3. 亦可於妝前打底使用。





立即實驗!SMOOTH-365透澈柔滑精華如果「一搽即見效」



使用前:皮膚上明顯有好多乾紋


塗上SMOOTH-365透澈柔滑精華,打圈推開

使用後:乾紋即時無咗80%,即時變得幼細,摸落去仲滑一滑,baby skin一樣





小小的試用感分享:

一搽就見到皮膚平滑咗好多,摸落去仲要跣手,即搽即見效,好似變魔術咁,好神!媽咪都有試用,佢都話d皮膚變番後生個時咁幼嫩,猛對住我大叫


可惜是SMOOTH-365透澈柔滑精華無咩保濕功效,皮膚係滑咗,不過就feel唔到滋潤。我試過搽咗佢之後再加lotion,點知「滑滑feel」竟然無晒!如果進求保濕的sis,記得搽晒skincare先,最後先用佢,咁就可以又保濕又滑一滑啦,再化妝都無問題。



回購率(5為滿分):
價錢唔算貴,又即時見效,買得過ga~~





打完收工,多謝收看




GoodSkin Lab台灣官網:http://www.goodskinlabs.tw/



沒有留言:

張貼留言