2010年4月19日 星期一

Mioggi活水‧改寫肌膚生命

哈韓風潮愈演愈烈,早早就燒著咗我啦,作為一個愛美的女生,又點可以唔用韓國的護膚品呢。繼上次的美白系列後,我又試用另一韓牌 - Mioggi。多謝Ztyle同Mioggi俾我呢次奇妙的試用經歷。





Mioggi Magic Advanced生命水  $469/125mL



Magic Advanced生命水是Mioggi最新研發的多功能化妝水,蘊含高效生物活性Bio-CelluActive配方主打9大活膚功效,只需7天就可更新肌膚



殿堂級活膚配方“Bio-CelluActive”之9大突破性功效:

1.        調節肌膚生理週期,鎖緊水分,使肌膚回復幼滑。 2.        促進棘狀層及纖維母細胞的更生,重建肌膚結締組織。3.        美白均勻膚色,增加光澤透明感。4.        補充肌膚底層所需水分及營養。5.        平衡油脂分泌,減少暗粒粉刺。6.        預防肌膚敏感,抗炎抗菌,提升抵抗能力。7.        刺激骨膠原製造,撫平皺紋。8.        預防醣化衰老,強化肌膚彈性。9.        有效抗氧化,保持肌膚年輕。





黑色的紙盒包裝+漆金的字體,好高貴呢(收到的時候真係好興奮呀)



包裝盒上有獨特的封口貼紙,保證新鮮無俾人開過ga



樽口有小蓋掩,安全又衛生



日常使用方法:

早晚潔面後,取適量[生命水]於掌心,輕力拍打於臉上並按摩以幫助肌膚吸收,隨後使用其他護膚產品進行一般護理程序。



肌膚急救方法:

潔面後,將浸滿[生命水]的壓縮面膜敷於臉上約5-10分鐘,每週使用1-2次即見顯著效果。



買咗好耐的無印壓縮紙面膜終於可以出場啦。$8/5粒,好抵!!



大約倒咗80~100滴之後,就夠濕可以打開塊面膜。睇住塊面膜紙一路一路咁鬆開,都幾得意



紙質好薄但唔會撕爛,吸水力好好,好fit我0既面形,最正係有埋眼蓋位,眼都可以敷埋



敷完皮膚即刻水潤潤,飲飽水,煥然一新的感覺,feel so good!!!

因為「生命水」係水質護膚品,「0」油膩感,當然唔會笠痴痴,仲好快吸收,我發覺用咗幾日,搽其他護膚品都易吸收咗,敷埋個DIY mask就更加覺。可惜都幾貴,用來敷面好唔捨得呢。(貧窮子心理)





我覺得佢係陽光下真係好靚呀~~~~~金光閃閃又剔透亮麗,好似話俾我知,用完佢之後皮膚都可以變成咁。



唔知Mioggi生命水同SXII的神仙水,邊支勁D呢??(有冇sis出pk文呀?)我覺得生命水真係好似神仙水。



著數時間:依家Mioggi做緊promo - MIOGGI 生命水$200 挑戰『奇蹟』,用其他牌子的精華液的吉樽,就可以用$200優惠價購買Mioggi生命水貨裝size1支!!!真係好超值呀~~~

優惠期至2010年4月30日



打完收工,多謝收看,喜歡就請推一推支持吧



Mioggi香港官網:http://mioggi.com



2 則留言:

  1. 你的選擇就是做或不做,不做就永遠不會有機會                            . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. 證實韓國並沒有MIOGGI依個品牌, 是本地品牌來的....其實好多化妝水都可以用來當MASK用, MIOGGI依支生命水無咩料到, 真係好似水一樣, 用後無特別潤了........你可以試下LANGIE仲好用, 好保濕.... 
    [版主回覆09/07/2010 16:13:00]原來韓國無MIOGGI!!?唔怪得去韓國旅行的時候,唔見佢啦,我都覺得奇怪了。
    其實MIOGGI呢支生命水算是輔助產品,就好似精華素咁,唔可以搽完佢就唔搽lotion。但用完佢真係覺得再搽上的lotion易吸收咗,第2朝起身無咩面油。
    LANEIGE我有用過,唔係太笠就係唔夠潤,可能個formula唔啱我卦。

    回覆刪除