2010年4月21日 星期三

擺脫濃妝, 做個自然感美女

今年春夏勁興「似有還無」的nude妝

用米色眼影+光澤感胭脂+自然粗眉+nude咀,最重要個底妝要做得完美,唔要厚粉又要遮到瑕疵,搽起又要夠滑,咁先帶出健康的美肌感。





最近回顧一下之前的照片,發覺自己愈化愈濃妝。




因為自己喜歡型的打扮,所以化妝就用黑色來襯番,黑眼影+黑眼線,依家睇番真係好濃妝ga,日頭出街都咪話唔嚇人





所以最近轉用咗佢:



MaxFactor Second Skin Foundation水嫩凝肌粉底液  $148



產品簡介含近 60%水份,加上屬於 oil-in-water水包油乳液狀,所以粉底質地跟肌膚更貼合,塗後比一般粉底更貼近肌膚,如第二層肌膚的質感。





BA幫我選了最淺色號的040 creamy ivory,在樽內看以為白了一點(但深一號色偏粉紅,唔0岩我),不過搽上面又無泛白,很自然的膚色。如圖的份量(唧一下)就夠搽半塊面。



上粉底前當然要先搽base,一來保護皮膚免被粉底阻塞毛孔,又可加強防晒/保濕/控油等功效,令妝容更持久。



shu uemura新出的泡沫base係最近買ga,真係好好用,清爽貼面,遲d出文介紹一下。



上完base之後就上粉底液,我習慣用海棉上,有少部分粉底液被海棉吸走了,幸好未算嚴重。(其實我知用海棉上粉係無咁好,因為真係好晒粉底液ga,各位sis唔好學我呀,我因為唔鐘意D粉卡係手紋上先會用海棉)






鼻頭毛孔無晒,黑眼圈遮到5成。(當然要再上遮瑕膏啦)



眉上面的豆豆印都遮晒,coverage唔錯ga





未上碎粉前(但搽埋遮瑕膏遮黑眼圈)已經睇得出膚色均勻咗,皮膚的缺點遮晒,皮膚係咪靚晒呢





最後定妝我會用clinque的powder,新買ga~~~因為有blogger介紹話好用就買來試,真係唔錯,好幼滑又唔會攪到我乾紋現形,遲d又出文share吓。



打好底之後,個樣都精神咗10倍!!! 為咗keep住「自然」,清清地畫吓眉、掃mascara同胭脂就可以出門口返工。自然感的妝真係快靚正ga!!!包你5min出到門。



<<<<嘩,塊面好死大



今次有得變番個自然美女要多謝BL俾我的試用,好耐無試過咁清淡去見人。

我去返工啦~~~多謝收看,喜歡的就推一下啦,些些





沒有留言:

張貼留言