2010年4月22日 星期四

ettusias X jelly belly X beautylife美甲party+DIY花甲分享



好開心可以參加ettusais X jelly belly X beautylife的Vancance Nail夏日party,係我第一次參加美甲聚會jar~~~好開心好興奮,多謝BL抽中我參加。

因為遲咗收工,所以我係最後一個入場,大家已經開始玩甲了。


今日要學4款基本花甲:法式、漸變、波點、豹紋。首先可以睇吓demo。

畫得好靚呀~~~唔知我做唔做到呢?



今日要用的工具:ettusais X jelly belly的夏日限定新色甲油,仲有gel top coat



唔介意我手殘,大家就"欣賞"一下我的傑作:

畫得唔多好,獻醜了





最鐘意呢2支閃粉甲油,好閃好閃呀~~~


ettusais X jelly belly的限定甲油,最特別係加了糖果的香味,聞落真係好香好有糖果的feel。






手多多咁油埋自己對玉手,哈哈,仲油埋新出的gel top coat,快乾,油完甲面滑一滑,而且有做完gel甲的效果,very good!!!





最後點少得同jelly belly扭蛋機合照呢小時候已經好喜歡吃jelly belly的糖,仲傻到隻隻色咁試味,最鐘意食西瓜味,大家知唔知係咩色呢??咁多年無再食,我一見到就認得了,haha~~





收到一大袋禮物,有今次限定的化妝袋,平時要買滿$390才有啊~~~仲有3包jelly belly的糖,yummy~



 閃粉甲油易洗度測試 

大約抹2次就可以完全洗淨閃粉甲油,都算易洗喎。





順手分享一下最近自己畫的花甲,不過唔關上面的甲油事



去飲個日的甲look,唔見咗包閃石,唯有用閃粉甲油頂上



呢對手係媽咪的,佢要去飲打牌show quali喎



某天的花甲,第一次整漸變jar~~唔係好成功tim



打完收工,多謝收看。

沒有留言:

張貼留言