2013年6月1日 星期六

[食譜] 上湯浸什菇勝瓜

我非常喜歡吃勝瓜,清清甜甜的味道,好好味。但主人唔喜歡食勝瓜,又話硬又話有銀........=..=
不過我唔理得佢咁多,照煮XD(廚房係我嘅,煮乜食乜我話事,wakakaka),至多搭d菇,等佢都有得夾吓啦



上湯浸什菇勝瓜

材料:

勝瓜 -- 1條
雞脾菇 -- 2棵
薑 -- 2~3片
蒜蓉 -- 1茶匙
史雲生清雞湯 -- 250mL
水 -- 1碗

做法:
1. 勝瓜洗淨,切去頭尾,切走每條凸起的尖尖位,斜切成半吋闊的厚片。
2. 雞脾菇洗淨,切成半吋闊的厚片。
3. 下少許油燒熱鑊,爆香薑片和蒜蓉,再下勝瓜和菇快炒一會兒。
4. 下清雞湯和水,水滾後轉小火,煮5分鐘,加蓋熄火浸約5~10分鐘,至勝瓜變軟即可。

貼士:
1. 揀勝瓜有d技巧,太輕身、外皮太硬的太老了,會有好多銀;要揀墜手、表皮乾燥,上下"發"勝瓜時仲有韌度的才新鮮啊~
2. 煮當日因為雞脾菇便宜,所以用了雞脾菇,其實咩菇都得,例如:金菇、秀珍菇、草菇、白蘑菇、啡蘑菇、大啡菇、雪耳、雲耳等。
3. 用魚湯都得ga~(當然用濃湯寶就快靚正啦),但怕腥就唔好了。
4. 其實呢味餸可以有好多配搭和變化,例如轉湯底、改瓜類、加瑤柱、蝦米、粉絲等,變化出屬於自己的食譜^^


by笨豬小慧simple


沒有留言:

張貼留言