2013年6月19日 星期三

AEON living plaza+IKEA 平價靚靚餐具

愛上煮飯,愛上LC,之後,一定愛上任何靚靚餐具。

但,動輒幾百元的瓷器餐具,我真係唔捨得買,打爛咗真係好好好肉赤ga~~~
(my nickname is MANDY,意思係「萬跌」,乜都跌得落地咁解=.=")

邊度有D又平又靚樣的餐具賣呢??


首選:AEON living plaza

乜都$12,而且是日本進口貨,質素都有番咁上下保證。


上星期逛了THE ONE的AEON living plaza,見到呢款蘋果shape盅仔,好可愛呀~~~仲要粒碇係匙羹啊~~果真美貌與實用兼備。


仲有水果形狀的碟仔,又係可愛100分!! 不過細隻咗d(手掌咁大隻jar),唔知可以點用呢....
最最amazing就係彩色碗!!! 乜鬼同LC的碗咁鬼似!?? 但是才$12!!!


粉紅色湯勺和鑊鏟,加埋熊仔design,又係好可愛啊~~~
可惜是小童用,我嫌手柄短咗d...........



次選:IKEA

成日行「示範單位」見到d餐具擺得好鬼靚呀~~~恨不得搬晒回家!!


呢set粉紅碗碗碟碟真係太閃太殺人了!!! 中碟才$19.90!! 小碗也只是$17.90!!
最殺人的是波點粉紅色cake tower plate!!! 才$79.90,比淘寶更便宜,有冇攪錯!!



還有franc franc、淘寶、夜冷行 等 都是靚靚餐具入手好地方啊~~~

不過小慧定力好夠,多數window shopping,齋睇唔會敗。(當然有時鬼掩眼都會失手敗XD)
或者,我快手D打爛晒家中的餐具,咪可以買過囉,WAKAKAKAKA


by笨豬小慧simple





4 則留言:

  1. 個high tea架真係平靚正
    [版主回覆06/25/2013 11:54:26]係呀~~~不過無人同我higtea,所以都係無買....v_v
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我有買12蚊個d生果碟,當醬料碟咁用XDDD"~~
    仲有ikea果個波點tea set架我都有買呀
    新年用黎ser朋友,勁一流!!!!!!!!
    睇黎我地d taste都幾似XDD"
    [版主回覆06/26/2013 11:04:06]我忍手, 乜都無買=p
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. aiya.... 你咁毒引人呀!!!但陳生唔俾我買呢啲,猛話冇位~~
    真想快啲搬屋!!
    [版主回覆06/28/2013 09:52:32]買幾隻碗碗碟碟點會無位呀~~~~執吓個廚櫃就有位ga la~~~hahaha~~快買快買
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 好靚啊啲碗碗碟碟..............
    [版主回覆07/07/2013 16:21:13]快D去買啦~~~$12@, 俾大爺打爛咗都唔肉赤呀

    回覆刪除