2013年6月9日 星期日

[食譜] 芝士焗蠔

街市有新鮮即開生蠔賣,為食小慧最鐘意蠔喇~~~


雖然好新鮮,但生食都有d怕,就整焗蠔啦~~~

蠔味好夠,夠大隻所以焗起仲好juicy,yummy =d


$12/隻,差唔多手掌咁大隻ga~~大埔墟街市d海鮮真係平靚正!!!

下次再整,唧d沙律醬再焗,仲惹味(不過肥死=p)


芝士焗蠔

材料:
半殼生蠔 -- 2隻
蒜蓉 -- 1茶匙
牛油 -- 1茶匙
什錦香草乾 -- 適量
黑椒碎 -- 少許
parmesan cheese 碎 -- 大量
粟粉 -- 1湯匙

做法:
1. 用水沖洗蠔肉及殼,再以廚紙吸乾水。
2. 焗爐200˚C預熱。
3. 焗盤鋪上雙層錫紙,放上蠔,如果蠔放唔穩,摺起少量錫紙做個座頂住隻蠔。
4. 易潔pan加少許橄欖油,燒熱,下牛油熱溶,再下蒜蓉炒香,放在蠔肉上。
5. 依次序灑上黑椒碎、粟粉、芝士、香草,放入焗爐焗12~15分鐘。

貼士:
1. 用麵包糠焗起會脆口d又唔會出咁多水,但我家沒有麵包糠,又唔想專登去買,所以用粟粉代替,結果有一隻蠔都出水。
2. 用mozzerella cheese就無咁咸,同埋焗好後可以吃到一絲絲的口感。


by笨豬小慧simple

1 則留言:

  1. 水太太都好喜歡食蠔架﹗但焗蠔好驚整得唔好食,不過見你芝士焗蠔整得好吸引呢﹗有機會都想試下整﹗
    [版主回覆10/01/2013 22:32:42]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆06/14/2013 15:56:37]芝士焗, 簡單易整呀~~~如果買嚟bbq就咁燒都唔錯ga~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除